pesten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

pesten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 09:43

ja ik was laatst op de zwemtraining en hoorde dat een meisje dat al langer op school word gepest van zwemmen is afgegaan omdat ze dat er niet meer bij kon hebben (daar wordt ze niet gepest trouwens) maar haar ouders geloven haar niet helemaal dat het zo erg is op school, ze denken dat ze zich aanstelt. Jeetje dat is toch vreselijk als je ouders je niet geloven? we zijn op zwemmen allemaal bang voor de gevolgen. Een ander meisje bij ons op zwemmen, is vroeger ook heel erg gepest geworden en heeft zelfs proberen zelfmoord te plegen. Dan vraag ik me echt af: zouden die pesters nou echt niet in de gaten hebben hoe ze een leven compleet kapot maken? sorry moest het ff kwijt, want ik had dat dus echt niet van dat meisje verwacht, is namelijk een vriendin van me geworden sinds ik daar zwem.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.



Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 10:00

Michelle schreef:

Citaat:
is namelijk een vriendin van me geworden sinds ik daar zwem.


Nou stap op haar af en vraag of ze terug komt!!! dat zal het meisje zeer zeker goed doen....


nee ik bedoel dat meisje dat zelfmoord heeft proberen te plegen is een vriendin van me. Ik schrok me echt helemaal te pletter.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 10:03

ja maarja het gaat erom dat ze het er gewoon niet meer bij kan hebben, ze wil andere dingen gaan doen (zei de trainster tenminste) maar we houden allemaal ons hart vast voor wat ze gaat doen, we zijn allemaal bang voor zelfmoord, zeker omdat ze geen steun vind bij haar ouders, en nu ze niet meer bij zwemmen zit, kunnen we haar ook niet meer "controleren"

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 10:08

ik denk dat onze trainster er zoiezo alles aan heeft gedaan om haar terug te krijgen, want toen ze het ons vertelde stonden de tranen in haar ogen, zo erg vind ze het dat dat meisje gestopt is

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 10:55

ja ik weet het, maar het is gewoon zo triest, dat kind durft gewoon niet meer naar school, maar ze zal wel moeten. Er is trouwens ook nog een ander meisje (ook van zwemmen, maar dat is zo'n meisje die nogal snel haar mond opentrekt dus vaak verkeerde opmerkingen plaatst) die is op school bedreigd met een mes. Nou ook lekker dan. Ik snap gewoon niet dat iemand zoiets kan doen

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kaatje89 en 170 bezoekers