Waarom is het leven zo poedersuiker?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:54

hay..
..Hier wist ik niet echt van dat je in zo'n dip zat Verdrietig dat kan je bezt tegen me vertellen..


Mijn ouders hebben eerst gezegt van je zoekt het maar uit met school, als jij wil blijven zitten doe je dat maar. en nu willen ze maatregelen gaan nemen omdat ik een slecht rapport heb. Dat is toch oneerlijk?
<i> Zelf heb ik ook een erg slecht rapport.. aangezien ik nooit zo slecht heb gestaan voor school ik had wel een X een 5 op mn rapport maar heb ff nagekeken en heb c-kers 4 onvoldoendes.. Maar het is alleen maar goed dat je ouders maatregelen nemen.. tenzij je dat zelf kan..
dus daarmee bedoel ik b-ter planne.. dus eerst naar huis en huiswerk maken en dan pas de rest. ik heb wel makkelijk praten maar zelf trek ik het ook erg slecht omdat te doen om direct UIT school WEER met school bezig te zijn maar is denk ik wel b-ter dan ben je nog beetje fris van school zeg maar..</i>

Ik heb het gevoel dat ik Floor ook echt verwaarloos.
<i>zoals kim zei valt dat dus blijkbaar mee dus ik denk dat je daar geen zorgen over hoeft te maken ik kan me wel voorstellen ook al word ze goed verzorgd dat je er toch kl*te over voelt omdat JIJ haar wil verzorgen en dat jij het gevoel dan krijgt dat jij haar verwaarloosd..</I>

Ik mag maar 1x door de weeks, en zaterdags kan ik nooit en dan kan ik alleen zondag nog maar. Ik voel me echt niet meer lekker thuis. Maar als ik wegloop waar moet ik dan heen?
<i>Nouw je kan altijd bij ons komen dat w-je maar het lost alleen nix op</I>

Ze zeggen dat het aan mijn gedrag ligt, terwijl er met mijn gedrag niets mis is.
<I>Hun zeggen van wel en jij zegt van niet.. Maar heb je er wel overnagedacht vraag dan wat je fout doet en probereer daar aan te werken</i>

Alleen maar omdat gerdien het heilige boontje thuis is.
<I>Tel voortaan tot 10..... Krijg je minder snel ruzie</I>

Nou mag ik van het weekend niet naar mijn vriend omdat ik Gerdiens chocolade letter heb opgegeten.
Is toch belachelijk? Ik wist niet eens dat ie van haar was! Maar heeft iemand misschien tips om dit op te lossen? Ik vind het echt niet leuk meer.
<I>ik vind het nogal een strenge straf maar een tip koop een nieuwe voor haar en zeg sorry gerdien blij je ouders tevreden een betere sfeer thuis en wat kost een chocolade letter..</I>

Heb echt het gevoel dat niemand mij meer mag. Tenminste van hier niet.
<I>das niet waar ik mag je wel!!! Clown
Maar ik snap je wel maar ik weet niet echt wat je er aan kunt doen ik denk dat die andere bercihtjes je wel helpen waren nogal lieffffff Haha! maar zoals school enzo dat zal je toch echt zelf moeten doen (and me 2 Huilen )
naja je kan altijd naar me toe komen hoor maar dat w-je toch wel???

en doree:
Wilona en ik hadden het er ook over gehad over frank en ik kan niet begrijpen dat je na 15 weken nog verliefd bent op een jongen op je 14e..
Zou ik niet kunnen maar wilona is veels te gek op frank en uitmaken neehhh dan voel je je nog alleen maar poedersuikerter denk ik
XXX En sterkte + scu6!! Angel

_________________
<font color=red face=verdanda >XXX @ngel <font color=blue>http://gangstarsparadise.cjb.net <font color=orange>Looking back on when we first met i cannot escape and i cannot forget baby you're the one you still turn me on you can make me whole again!!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: angel op 2001-10-18 17:56 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 138 bezoekers