Help! Kerstkaarten ellende hier op kantoor...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Help! Kerstkaarten ellende hier op kantoor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 14:43

Het is weer zover... de uitgebreide disscusie over de kerstkaarten Verward

De ene wil zo'n kaart de andere weer een andere dit goede doel nee liever dat doel etc etc... en die krijgt wel een kaart die niet...

Puntje bij paaltje ben ik de banketstaaf om alles te regelen.. drukker, etiketten etc etc..

pffff hij is weer fijn...

(herkent iemand deze kerstellende)

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:45

Gelukkig geen last van Haha!

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:56

Heb ik gelukkig ook geen last van, wij sturen al jaren geen kerstkaarten meer en geven het bedrag aan een goed doel waarvoor iedereen elk jaar een suggestie mag doen. Scheelt een hoop tijd en gedoe. En wees nou eerlijk, wat doe je met de kaarten die je zelf op kantoor krijgt? Je kijkt er een keerje naar, hangt ze op en je vergeet van wie ze zijn. Toch?!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 15:00

Dat heb ik al voorgesteld... maar ik krijg niet echt gehoor

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:04

Ik heb de kogel allang door de kerk. Wij doen gewoon weer kerstkaarten, net als alle jaren.

In onze ervaring, Business to Business niveau: bedrijven die geen kerstkaarten sturen, zijn niet in the picture. Het wordt opgevat als krenterig. Koop dan kaarten die een goed doel ondersteunen, of anders BEWIJS dat het budget ook werkelijk aan een goed doel is geschonken.
Dat is nl best iets om trots op te zijn, zo komt je bedrijf weer positief onder de aandacht. Dat is beter dan puur een kaartje. Maar ' alleen een kaartje' is zakelijk gezien een stuk beter dan anoniem blijven.

En gelukkig heb ik het alweer geregeld en besteld allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:04

Meid, meid, meid, ik heb echt heel erg oprecht onwijs medelijden met je. Daarom wens ik je heel erg veel sterkte ermee en hoop ik dat je alles tegen 18 december de deur uit hebt. En remember, paaskaartjes zijn ook héél erg leuk Knipoog.

(Hier gaat alles hemelzijdank centraal)

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:12

Die discussie heeft zich hier vorige week ook afgespeeld Lips are sealed Ik heb me er totaal niet mee bemoeid want het is ieder jaar hetzelfde geleuter.
Wat en wie krijgt iets?
Er was zelfs iemand die met het voorstel kwam om de klanten een kerstboom te sturen!! Bloos! Clown

Na 2 uur waren ze er uit! De klant krijgt gewoon weer een kerstkaartje Ziek

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:15

Tja, da's bij ons vrij makkelijk, wij zetten het gewoon in het blad. Werk je voor een supercommercieel bedrijf, dan kan ik me ergens nog wel voorstellen dat je kaartjes stuurt. Ehm, de Hallmark site heeft trouwens ook erge leuke kerstkaarten, die je heel makkelijk per mail kan versturen... Haha!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 15:24

Nou we zitten nu te spitten in het boek van Unicef...