nokia 6100 & orange...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:41

Ik heb de aanbieding ook gekregen en ik ben serieus aan het overwegen om de telefoon te bestellen. Over Nokia ben ik zeer tevreden, het zou nu mijn derde Nokia worden en ik ben met mijn andere toestellen nog nooit problemen gehad.
Wat ik me alleen afvraag is welke kosten er nog meer bijkomen voor het abonnement? Je betaalt 20 euro per maand voor het beltegoed en wat zijn dan de kosten die Orange in rekening brengt?
En weet iemand hoe het bereik van Orange in Zuid-Limburg is? En staat op de rekening ook hoeveel beltegoed je nog over hebt, of moet je dat zelf bijhouden?



Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:56

Ik heb even gebeld en volgens de telefoniste is het bereik bij ons prima. Gezien de aanbieding, denk ik dat ik de gok maar moet wagen. Ik ken iemand die Orange heeft en die heeft bij ons geen problemen. Dus we gaan ervoor.
Kaj: Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. Waar bokt toch niet allemaal goed voor is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Ange1a, Bullebeest, Cerosa, Ghazella, GoogleAdsense, Googlebot, Lalidan, Lalladidoo, lucifertje, Lynn_Nikita, Momo94, Setteli, supervon78, Xayah, xPabloBokt, YandexBot, Zebrastreep en 131 bezoekers