Tienerzwangerschappen, trend?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:53

Laura schreef:
Sex lijkt wel een spelletje, hoe meer je hebt hoe polulaider je bent, etc Verward
dat begreep ik niet uit het verhaal van het meisje, wat ik overigens erg rot vind, vooral omdat het gelijk de eerste keer raak is (hoe groot is die kans?). tienerzwangerschappen zijn van alle tijden trouwens, alleen komt het nu dichtbij omdat het iemand op bokt is.

Amor Vincit Omnia


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:32

als ik even iets ontopic mag zeggen wb de condooms, deze bieden helemaal niet de bescherming tegen AIDS die we zouden willen. het is al langer bekend dat de ziekteverwekker door de condoom heen kan.

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:56

zoek even op internet natalie. ik voel me niet verplicht het hier te bewijzen alleen om het onder de aandacht te brengen. Knipoog

(voor de duidelijkheid doel ik niet op het bericht van de RK-kerk onlangs, maar een eerder onderzoek).

ander iets wist je dat je condooms eigenlijk maar 15 min. lang mag gebruiken? Knipoog

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:32

Saskia9 schreef:
1 keer normale kant..1 keer omdraaien en de andere kant.. en als kauwgom Haha!
ieder zijn ding. >;)

goed dat je dat artikel gevonden hebt natalie. Lachen

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 07:37

Citaat:
Schatting van het aantal volwassenen en kinderen met hiv en aids in nederland.
In totaal 15.000

Deze groep is opgebouwd uit:
11.900 mannen (15 jaar en ouder)
3.000 vrouwen (15 jaar en ouder)
100 kinderen (0-15 jaar)

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:03

eigenlijk is het aangetoond dat vrouwen vatbaarder zijn voor HIV dan mannen Knipoog

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 13:33

dat niet alleen maar het is gewoon een feit. de vrouwen die besmet zijn met HIV zijn over het algemeen buitenlanders of/en werkzaam in de prostitutie. hoe dan ook is het belangrijk te weten dat hetero's net zo goed besmet kunnen raken.

Amor Vincit Omnia


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Arianne_94, Babootje, bonnielau, Century, Elitedeux, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, lovelyfiefy, Marocje, MightyMike, Nescio18, nick_en_ik, Nymphe, paard1970, really_me, Sabine, Soepkipje, Sorriso, Steppe, Tucktuck, YandexBot en 66 bezoekers