Zijn ze bij jullie ook zo personeels vriendelijk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:01

Avanti schreef:
Zegt ze: nou daar zijn ze dan klaar mee en gooid de hoorn erop.


En wie zeggen dat als ik vragen mag? Jouw direct collega's, mensen van personeelszaken of je baas?

Nou, ik zou ze daar toch echt wel even over hebben aangesproken Boos! (of je moet zo'n miep zijn die zich bij elke scheet ziek meldt Schijnheilig )

Aso gewoon!!!

Op zoek naar de zon!!!



Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 15:32

Tja, het is maar net hoe je wilt omgaan met je personeel he!

Volgens mij willen alle werkgevers dat het personeel zo spoedig mogelijk weer aan de slag gaan nadat ze zijn ziek geweest.

Ik ben van mening dat je dat niet voor elkaar krijgt wanneer je mensen zo afsnauwt. Een tegenovergestelde reactie bereikt w.s veeeeeeeeel meer!

Maar goed, ik ben zo'n P&O muts, dus ik weet wel hoe ik met mensen moet omgaan Tong uitsteken Bloos

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:37

Jeetje Cowgirl, bij jou kunnen ze idd nog heel wat leren.

Hebben die mensen wel eens gehoord van de Wet verbetering Poortwachter? Zij zijn nl verplicht eens in de zoveel tijd contact te hebben, reintegratieplannen met je te maken en noem maar op. Wanneer zij dit niet voldoende doen (dat wordt bepaald aan de hand van een volledig reintegratieplan) dan kunnen ze door UWV verplicht worden gesteld jouw salaris langer door te betalen dan 12 maanden. Wijs ze daar maar eens op!

Geen stijl gewoon. Kom voor jezelf op hoor!!! En die kletssmoes dat je bij je ouders woont?????? Verward Waar gaat dat over!!! Als ik jou was zou ik contact opnemen met UWV hoor!! Mijn broek zakt hier echt vanaf!!

Avanti, ben je al beter? Clown

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:05

*Tamara* schreef:
Ben wel blij dat dat bij mij niet zo moeilijk is, meldde me dinsdag ziek omdat ik onverwachts naar een musical ging, mn moeder kwam zondag met die kaartjes thuis en het was te laat om vrij te regelen. Kon ook niemand regelen die voor me in kon vallen, dus ziek gemeld. Geen probleem, beterschap en ze verwachtten me vrijdag weer, als t niet ging moest ik nog ff bellen. Over het algemeen ben ik niet zo hoor, ziekmelden als ik geen zin heb of wat anders heb, maar dit kon ff niet anders! Had permissie van mn moeder, die was btje vergeten dat ik moest werken! Perfect, geen last mee gehad! OK dan!


Sorry hoor, maar hier kan ik me dus wel kwaad om maken.
Jij behoort voor mij tot de groep mensen waardoor Avanti dus problemen op het werk heeft.
Je meld je ziek zonder reden!! Boos!

Prioriteiten stellen!! Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik mag hopen dat wanneer je eens een serieuze baan hebt anders met je collega´s, je werk en je werkgever omgaat! Boos!

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:04

In het geval van Missy kan ik me nog iets voorstellen. Daar snijdt het mes aan 2 kanten.

Het rare bij Tamara vind ik dat je moeder er ook aan bijdraagt. Zij zou toch het goede voorbeeld moeten geven. Toch?? Verward

Nou ja, ik hoop iig dat je de volgende keer er beter overna denkt, want andere zijn de dupe, en daar wordt vaak niet bij stil gestaan!

Hoest met je onsteking Avanti?? Ben je een beetje beter? Ach gut

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:38

Sjimmy, dat is nog eens aardig Haha!

Met dat in je achterhoofd kan je iig goed uitzieken zonder je ook maar ergens schuldig over te voelen *LOL* OK dan!

Beterschap! (ik heb vorige week de griepprik gehaald, dus ik hoop dit jaar weer bespaard te blijven! OK dan! )

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:00

*Tamara* schreef:
maar ik zal het noooooit meer doen. Knipoog


Pfieuw, gelukkig maar Haha!
Ik snap het in dit soort gevallen wel hoor, Ik heb gewoon mazzel dat ik gewoon een goede werkgever/baas heb. En wanneer jij soms ook om 5 voor 6 nog op je fiets springt om een ander te helpen dan ben je wel weer heeeeeeeeel aardig *LOL* Knipoog

Maar als P&O-er bekijk ik het natuurlijk ook wel vanaf de andere kant. Maar goed, daar houd ik nu over op hoor! Tong uitsteken

Op zoek naar de zon!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, GoogleAdsense, hagelslag, IASCrawler, janneke_S, kimmetje26, lenaa_tje, Marion_, Patriesje, prugelpiet, r0bijn, Roosch, Vuri en 127 bezoekers