Wie is er ook (orgaan) donor?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:47

Natuurlijk ben ik orgaandonor. Zelfde reden als hierboven. Ik zou het erg mooi vinden als iemand anders nog plezier van een deel van mij kan hebben, als ik dat zelf niet meer heb.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:12

Freckles schreef:
En daarbij vind ik dat wanneer jezelf geen donor bent je eigenlijk ook geen orgaan van een ander zou moeten aan nemen


Ben ik het 100% mee eens.
Volgens mij is daar ook al eens over gesproken in de politiek. Maar dan kom je weer op het punt dat als je jezelf als donor opgegeven hebt, de nabestaanden altijd het laatste woord hebben.
Dus als ik dood ben, en Dick of mijn ouders geven geen toestemming voor transplantatie, dan gebeurt het niet. Daarom is het ook zo belangrijk om goed aan je naasten te laten weten wat je wilt als je er niet meer bent.
Ik heb trouwens ook nog altijd (al jaaaaren) het donorhangertje om mijn hals, en in mijn portemonnee zit het bewijs van donorregistratie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:26

Heeeeeel groot respect heb ik voor mensen zoals de ouders van Jacqueline.... daar word ik echt even stil van. Met zo'n groot verdriet van het plotseling wegvallen van je eigen kind, dan zo'n beslissing nemen....
Petje af.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Dancyy, goldenarrow, Googlebot, IASCrawler, ImkeTarek, roosjenat, Slagroomsoes, xChoco en 52 bezoekers