kandidaten zwakste schakel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 15:33

Hahahaha. Ik zit dus boven de studio waar die opnames gedaan worden. nou stonden net de nieuwe kandidaten buiten, dus wij ze bekritiseren van:dat wordt niks, die niet, jemig die is wel heeel dom. Op een gegeven moment spot ik een vent met een strak turquoise truitje, dus ik zeg, cynisch:Goh die is leuk" Zegt Robert, ja maar hij vindt jou niks, maar mji waarschijnlijk wel!!!! hahaahaha
Nou ja, voor mij was het iig heel graapig, maar dit is wel excht typisch geval van 'Je had er bij moeten zijn' In ieder geval heb ik lol!!! *LOL* *LOL* *LOL*
Ga strax maar ff bij de opnames kijken of ze echt zo stom zijn, hehehe (en ze dan heeel hard uitlachuh!) Extreme duivel

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 15:36

hihihi
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan die k*t kop van dat wijf van de zwakste schakel.
AAAHHH ik kan haar niet uistaan, die stem!
Ik hoop voor jou dat je haar niet condstand hoeft te zien...

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 15:38

Ja zij is idd zooo irritant. En zo nep! Alles wat ze zogenaamd gemeen moet zeggen, leest ze van haar schermpje af, zooo stom. En ook elke keer dat 'dat is CORRECT' Aaarrgh
In het engels is het wel heel leuk, en die presentatrice doet het ook echt heel gemeen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 15:38

Die Nederlandse is idd errug nep. Die van de BBC is echt een superbitch, niet zo'n gemaakte.

[Edit] Dorée, twee zielen... Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden? </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-17 15:38 ]</font>

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 15:47

Citaat:
Op 2001-10-17 15:38, schreef Karin:
[Edit]
Dorée, twee zielen... Lachen

huh?? Karin ik begrijp je ff niet... leg uit!
Ik ben een beetje afgestompt door deze computer, want behalve bokt, doet het programma heeel traag, dus mijn werk schiet niet echt op...
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden? </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-17 15:38 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 15:49

Tja, het is al laat op de middag hè, en jij bent blonT... Haha!

Wij plaatsten tegelijk om 15.38 een reactie waarin we allebei hetzelfde zeiden over die Engelse presentatrice. Ik zag dat en heb dus snel ff mijn berichtje ge-edit: 'twee zielen, één gedachte'.

Pfoe, wat ben ik weer helder op de woensdagmiddag... *LOL*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 15:52

Oooow, vandaar. Had ik helemaal niet opgemerkt! *LOL*
En ja ik ben BlonT, maar wel DONKERblond, he!!! Haha!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:00

Mijn vriend doet het geluid van De Zwakste schakel. Tis inderdaad een hoop nep maar dat is in Engeland ook hoor. Ze kan nooit die standen zelf bijhouden.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 16:23

Citaat:
Op 2001-10-17 16:00, schreef Barbara:
Mijn vriend doet het geluid van De Zwakste schakel.


Echt? Wat cool! Hoe heet je vriend, want dan heb ik hem waarschijnlijk ingeroosterd voor deze week. Kan hem iig zo opzoeken in mijn computer..

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:48

Is dat dat paasei met dat korte roodbruine haar met die ka uu te stem?? GEtver.. ik heb toch wel zo'n hekel aan dat mens.!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 16:57

Yep, That's her!!!!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:57

Nou ze doet ook maar gewoon haar werk....als je haar op straat zou tegen komen, en ze zou normaal doen, dan had je waarschijnlijk geen commentaar. Wel vind ik dat ze niet het juiste type is voor dat progamma. BCC is iid veel beter. Dus wie weet is het helemaal geen k utwijf

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 17:05

ik bedoel: in dat programma vind ik het echt een paasei! MIsschien is ze IRL wel een heel aardig mens. je weet maar nooit..

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 17:13

wat voor werk doe jij dan? Heb je nog een plekje over, want dan kom ik solliciteren (wil weg waar ik nu zit)... Lijkt me wel supergezwellie....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:44

ik vind dat programma echt niks.bah wat doet die vrouw altijd reuze kattig en onvriendelijk(zacht uitgedrukt)ik zou er echt niet tussen willen staan.dan maar geen zoveel euro!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:42

Ik vind die vrouw juist echt heel cool! Ze is lekker gevat en heeft echt humor. Ik lach mij altijd helemaal rot om haar! En ik vind niet dat je kunt zeggen dat het een bitch is, dat is nou eenmaal haar 'act', hoort gewoon bij het spel. Volgens mij is het best een aardig mens.
Zou eigenlijk wel eens willen weten hoe ze irl is.
Hee Dorée, heb jij haar weleens gesproken? Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:47

ik vind haar ver-schrik-ke-lijk
arm moet gewoon Misselijk -en als ik haar zie!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 20:18

Citaat:
Op 2001-10-17 19:42, schreef Mirte:
Ik vind die vrouw juist echt heel cool! Ze is lekker gevat en heeft echt humor. Ik lach mij altijd helemaal rot om haar!

Ze is niet echt gevat hoor en heeft ook geen humor, want de zoganaamde 'afzeikgraapen' bedenkt ze niet zelf ofzo, die leest ze gewoon van de autocue en haar schermpje af. Dus van tevoren zijn die al bedacht. Ook wat ze rechtstreeks zegt tegen die mensen, spreekt ze gewoon in en dat wordt er later tussen gemonteerd. heb dat vandaag allemaal gezien.
Citaat:
En ik vind niet dat je kunt zeggen dat het een bitch is, dat is nou eenmaal haar 'act', hoort gewoon bij het spel. Volgens mij is het best een aardig mens.
Zou eigenlijk wel eens willen weten hoe ze irl is.

IRL is ze ook een ontzettend stom wijf. Heb haar vandaag na de opnames ff gesproken en ze is echt heel stom! Ze vindt zichzelf heeel grappig en ze zei dat ze het leuk vond om die mensen af te zeiken, 'want sommigen zijn ook echt zooo dom' Dat zei ze!! Nou sorry hoor. Ik vind haar gewoon heel nep! Misselijk

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 20:21

O en Laudi>> weet niet of ik daar een baantje kan ronselen. lijkt me ook wel echt heeel gezwellie!! hebben we dagelijks minimeetings hehe en kunnen we samen opscheppen over de bn'ers die we zien Haha!
Woon je een beetje in de buurt van Hilversum?? Misschien kun je wel schoonmaakster worden Haha! Extreme duivel

_________________
Of toen die avond aan het strand
geen idee meer hoe ik daar ooit was beland...
<font color=red>*Acda en de Munnik*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-17 20:23 ]</font>

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 10:14

Hi Doreé

Mijn vriend heet Marcel en werkt voor Unicam ( United Broadcast Fascilities) geloof dat hij di, wo, en donderdag wel weer de zwakste heeft.

groetjes

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 10:47

Citaat:
Op 2001-10-18 10:14, schreef Barbara:
Hi Doreé

Mijn vriend heet Marcel en werkt voor Unicam ( United Broadcast Fascilities) geloof dat hij di, wo, en donderdag wel weer de zwakste heeft.

groetjes

Ik heb het opgezocht. Marcel Nieuwpoort of Pijlgroms?
Ik kan iig bij beiden nog niet vinden waar ze ingepland zijn..... Verward

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 10:53

Hmmm, ik wil ook gekke dingen doen... Hier hebben we ook moordlol... Zitten vreselijk te roddelen, en we zijn echt superirritant, maar t werk ZUIGT... Dus als je BN'ers ziet, dan denk ik dat je... *whatever*

Maar goed, ik ga anders wel bij SBS 6 solliciteren... Ga ik je bellen: hallo, met de secretaresse van SBS6... *grin*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 11:14

Ja!! das ook cool! Worden we concurrenten en dan gaan we alkaars bedrijven onwijs afzeiken, hehe.
"SBS6 is echt veeel beter"
"Niet man, HMG rules!!"

hahahaha *LOL* Haha! Haha!