Bokkers ik ben heel erg boos!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:17

Ik heb zelf niet gereageerd omdat ik dat niet nodig vond en ook niet goed kon verwoorden wat ik dacht.

Maar het geval is wel zo dat de betreffende persoon via PB diverse malen om deze foto vroeg. Hij heeft er ook div. maken op een forum om gevraagt Verward. Dan wordt deze foto geplaatst en dan komen er reakties ?. Ik praat het niet goed dan mensen zo reageren maar die betreffende persoon had ook van te voren kunnen weten dat mensen zo konden reageren. Dus had hij kunnen vragen om deze foto via PB of mail.
Ik had ook mijn mening of de foto maar omdat ik het niet netjes kon verwoorden heb ik dus niets gezegt.

Het is nu al vaker gebleken op bokt (denk ook op andere fora hoor) dat bepaalde foto´s reakties oproepen die niet goed zijn. Dus het blijkt dat je heel voorzichtig moet zijn wat je plaatst. Als je dus twijfels heb over bepaalde dingen zeg of zet het er dan niet op.

Als er van mij zo´n foto was genomen had ik ECHT gevraagt hem NIET te plaatsen Verward.

Lovers
Quote uit http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 9&forum=20
Nee hoor, niets gemeens aan. Ze zittten me al twee dagen via PB lastig te vallen of die foto's nog komen.
/quote

Nog een Quote:
Ja, ik ben ook benieuwd naar de serie van Bart. Ook naar de foto's die Ime gemaakt heeft trouwens
/qoute

qoute uit ander topic:
En foto's van Ime? Staan die ook ergens op een site?
/quote


_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

Ik haat Apeldoorners die een rode pet willen Lachen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-10-17 13:25 ]</font>


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 13:41

Bart, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik heb zelf ook een meegedaan en ik heb daar ook mijn excuses voor aangeboden.

Maar ik draai het nu even om. Je kan deze reakties ook voorkomen toch ?? Door het gewoon niet te plaatsen. Het praat de reakties niet goed maar veel ellende had voorkomen kunnen worden Verward .
Vooral als je weet dat het ellende kan veroorzaken. Of diegene moet echt een plaat voor zijn kop hebben Schijnheilig (om het maar banketstaaflig te zeggen sorry) .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 14:01

Die toestemming was er dus ? Zie qoutes van mij.

Dus die reakties die dan komen denk ik van eigen schuld dikke bult Party!! . Maar de mensen konden zich wel iets liever uitlaten dan wat ze nu hebben gedaan Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:12

Laura ik ben het volledig eens met je. Maar we hebben nu eenmaal te maken met allemaal verschillende mensen met verschillende meningen en ideen. En ene vindt dat het kan de andere niet.
De ene persoon is grover en makkelijker dan de andere helaas daar moeten we mee leren leven. Ook al is het niet leuk. Stuur anders diegene een PB en los het prive op.
Marco heeft veel foto´s gemaakt afgelopen weekend maar denk je nu echt dat we die allemaal gaan plaatsen. Sorry ik heb geen zin in gezeik dus ik plaats bepaalde foto´s niet.

Dit is niet de eerste keer dat dit op bokt gebeurt en het zal heus nog wel vaker gebeuren. Maar moeten we dan iedere keer weer een apart topic beginnen hierover ?? Ik denk dat het weinig nut heeft. Vaak zet Bart er wat bij en dat moet duidelijk genoeg zijn.
Op zich is het niet erg om erover te beginnen maar nieuwe mensen zien dit topic ook en krijgen niet een al te beste eerste indruk.

Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 16:20

Klopt idd Jura we zijn hypocrieten we banketstaaflen achter de rug van iemand om. En wanneer we het op bokt zetten is het fout Frusty dan komt er een slot.

Vooral als iemand er om vraagt heb ik er weinig problemen mee. Als de mensen maar wel bij nadenken wat ze typen. Scheve mond\

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ManonGrr, Saartjuh_b, YandexBot en 122 bezoekers