Ongelukje gehad! Zijn er Docs???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

Ongelukje gehad! Zijn er Docs???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 13:48

He Bokkers,

Voor 5 weken terug heb ik een ongelukje gehad waarbij iemand op mijn nek is gevallen.
Nu heb ik nog steeds klachten:
Hoofdpijn, nekpijn, moeite om te concentreren, snel moe (en dus ook veel slapen) en soms ga ik ook heel wazig zien en soms zie ik self dubbel.

Ik ben bij de 1e hulp geweest en tioen hebben ze foto\'s gemaakt van mijn nek, want daar had ik toen last van. Ze zeiden dat er niks aan de hand was alleen gekneusd. Vorige week ben ik bij de huisarts geweest omdat klachten bleven aanhouden. Hij zegt dat mijn spier beschadigd is.
Ik moet nu rustig aandoen en als het over drie weken niet beter gaat moet ik terug komen. Maar ik maak me toch een beetje zorgen over die hoofdpijn, want die is gewoon continu aanwezig, en soms zo erg dat ik ga dubbelzien.

Hebben jullie tips, of enig idee wat er nog meer aan de hand kan wezen?
Groetjes MIj

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 14:59

Ik denk dat de beste tip is om als de sodemieter terug te gaan naar je huisarts en je door te laten verwijzen. Klinkt toch effe wat ernstiger dan alleen "maar" een spier.....

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:06

ik zou ook maar snel naar je huisarts gaan. kan je niet ook een hersenschudding hebben opgelopen?

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:15

Een Whiplash misschien? Klinkt namelijk wel bekend.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:28

Ja als ik je klachten zo hoor kan het idd een wiplash zijn!

Ga zo snel mogelijk weer naar de dokter en laat je door verwijzen naar de fysiotherapeut die kan dan een 'goed' nekonderzoek bij je doen en dan een diagnose stellen zodat er snel wat aan gedaan kan worden.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:42

Ik denk eigenlijk ook aan een whi[lash... en hoe eerder je daarbij bent hoe beter, dus laat er alsjeblieft snel naar kijken!