Wat is deze PC nou nog waard ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Wat is deze PC nou nog waard ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 00:17

Stel : iemand wil mijn PC overnemen.

Diegene heeft meer dan genoeg aan een PC met deze specificaties ,
en ik wil dus graag wat krachtigers omdat hij mij af en toe mooi laat zitten met wat professionelere programma's...

Het is een Packard Bell , iconnect meen ik.

IP3 , 677 mHz , zoiets , afijn de computer-"freaks" begrijpen wel wat ik bedoel Haha! .

Wat is nu een eerlijke prijs om nog voor dit complete beestje te vragen Verward

Zal vast gigantisch tegenvallen , maar ik wil ook niet dat diegene al teveel gaat betalen ook al wordt dat wel aangeboden Lachen .

Ik heb dus echt geen idee hiervan , wellicht dat anderen meer zicht daarop hebben , hoe ernstig laag dat bedrag gaat worden Bloos! ?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:20

hmmm moeilijk moeilijk, ligt er natuurlijk ook nog aan wat voor geheugen erin zit, hoe groot de harde schijf is, en wat er nog meer bij zit aan randapparatuur en uitbreidingskaarten. Monitor erbij? Hoe groot? CD-ROM of DVD? Allemaal dat soort vragen Lachen.
Maar over het algemeen als het om een gemiddelde pc gaat.. denk ik dat je er tussen de 100 en 250 euro voor kan krijgen. Afhankelijk van de staat en wat er in zit. Lachen

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:42

Ik ben het met Sypherion eens. Het ligt er maar net aan wat er in en bij zit. En dan nog is het vaak nog wat de gek er voor geeft.