Toch fijn zo'n herfstvakantie.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 21:14

Toch fijn zo'n vakantie. Gisteren heb ik Laiser mee genomen naar de manege waark eerst heb gereden. Ik heb bij mijn moeder mee gereden terwijl zij les had. Laiser had zich heel netjes gedragen en heeft zijn oude paardenvriend weer gezien. Hij is daar nu al een dik jaar weg, maar toch herkende hij het paard wat daar altijd naast hem stond.
Ik ben vandaag naar Warner Brothers Movie World geweest. Ik ben allen wel aar vn het autorijden (ik heb vijf uur achter het stuur gezeten!) Maar het was wel leuk. We zijn weer in diverse achtbanen geweest. Ik vind het prachtig om daarna die gezichten van diverse mensen te zien. (Maar ik voelde me rug om een gegeven moment wel hoor!)
Morgen komt de paardentandarts en ga ik 's middags misschien nog naar het Tentenkamp met een stalgenootje en donderdag heb ik een boktmeeting. *LOL*
En zondag heb ik wedstrijd, duimen voor ons please. Het wordt de eerste indoordressuurwedstrijd...
Toch fijn zo'n herfstvakantie....

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 21:36

Heerlijk, en jij hebt nu nog fantastisch weer ook!
Ik heb lekker volgende week m'n weekje vrij, hopen dat 't dan ook nog zulk weer is...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 21:38

ik duim *yentltje duimt hevig voor laiser en het baasje*
echt fijn he zon vakantie maar jeminee wat heb jij een drukke vakanite ik heb elke dag utzelfde

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 21:47

Herfstvakantie is geweldig Haha! Arietje vind het leuk om door de bladeren te sloffen (wazig knol) Verward en tuurlijk gaan we duimen maar hoe laat?? ik kan moeilijk de heledag duimen

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 08:29

We moeten om 13.24 uur en 13.52 uur rijden. En ik hoop dat het net zo goed gaat als vorige keer... *LOL*