Zonnehemels/banken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Zonnehemels/banken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 12:12

Ik heb al jaren het idee dat met name in de donkere maanden een zonnebank/hemel je wat op kan fleuren dus gisteravond besloten we dat ik er dan maar een ga kopen.

Ik wil dus graag ervaringen met zonnehemels, bv. hoeveel lampen moet je hebben, wat is een goed merk en is een ingebouwde gezichtsbruiner handig dan wel prettig?
Waar koop je zo'n ding met ook goede service erna?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 21:48

Ik hoef ook niet poepiebruin te worden, dat vind ik toch nep in de winter. Het gaat mij meer om de warmte en het feit dat het gewoon lekker is. Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 22:02

Ik heb juist geen zin meer om er de deur voor uit te gaan. Nogmaals: het gaat mij niet om het bruinen, maar meer om de warmte en het heerlijk relaxte gevoel dat je ervan krijgt.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 10:16

Nu zie ik dat ze tegenwoordig hemels met en zonder infrarood lampen hebben. Wat is het voordeel van infrarood lampen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, AbleToDream, Cerosa, Danseresje, Eline_S_S, GoogleAdsense, Googlebot, Manny, Maren, MissMarije, ontherun, Setteli, StonedRomy, SUSANNEx, xMaritt en 172 bezoekers