bergschoenen of legerkistjes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:36

irish_lady schreef:
Ik heb toevallig net van de week nieuwe kistjes gekocht omdat mijn oude echt overleden waren en ik was 85 euro kwijt! En daar heb je dan helemaal nieuwe voor!


uhm juist ik heb een tijdje terug ook nieuwe gekocht maar was toch echt een dikke € 110,-- kwijt hoor ...
nu weet ik dat onze dumpstore hier in leeuwarden niet een van de goedkoopste is maar ja ....

trouwens ik heb na 3 paar leger kisten de ideale manier gevonden om ze in te lopen zonder blaren...
ik trok een week lang van die dikke sport sokken aan van mijn vriend en liep dan op mijn kisten zonder de veters vast te doen elke dag weer... dus die gewoon zo los mogelijk na een dikke week kon ik er gewoon dag in dag uit op lopen zonder dat ik nog blaren kreeg okay ze waren nog welw at stug maar lang zo stug niet als normaal
nu heb ik ze gewoon standaard los aan omdat ik geen zin heb om elke ochtend die dingen helemaal vast te veteren .... Bloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Bytespider, CupCakes_, Elitedeux, ElSea, gigil, Ineke2, juval, keeslover2, Koekie_186, Mizora, moonsparkle, mylittlejoy, SentiBot, Symke, TheNovelist, Westhof en 192 bezoekers