Rielekst daggie bokken!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 17:08

Ik ben vandaag heel heppie!! was ik sowieso al, want ik werk sinds gister bij HMG (rtl 4, 5 en yorin) dus das de hele tijd bn'ers spotten! (heb alleen nog John bernard gezien, maar okee Frusty )
Ik werk op de planning waar ze de cameramensen en geluidmensen etc. inplannen in de verschillende sets in de studios bij bijv, programma's als Barend en van Dorp, Nieuws, Zwakste schakel etc.
Vanochtend ging ik eerst een beetje helpen op de set van de zwakste schakel (oja, chazia Mourali ook bn'er maar die vind ik zooo nep) Was heel leuk, alleen wel echt heel irri, alles moet echt tig keer over!! Okee terwijl ik dit aan het schrijven ben, wordt ik door Robert die hier ook werkt gevraagd of ik ff mee wil naar de studio. (Ik ben daar nu net van terug) Wij naar studio 2. Daar beginnen zo de opnamens voor RTL Boulevard. Beau van Erven Dorens zit in de kleedkamers. Ik daar naartoe. Herkent ie mij!! Ik ken hem ook al, hij komt oorspronkelijk ook uit Bloemendaal. "ja, zegt ie, ik heb je wel eens gezien" *glunder* Verder vond ik hem echt een arrogante kwal, maar ok, tis bn'er
Pling
We zijn ook nog ff bij regie en geluid gaan kijken echt supercool!!
Daarna nog ff stukje opname gezien (cameraman was heeeeel cute Lovers Party!! ) Helaaspindakaas ben ik niet in beeld. Of althans misschien wel niet zo helaas voor de tvkijkers( }> ) nee hoor ik ben helemaal niet eng ofzo... God wat een zelfvertrouwen. Maar goed ik wilde dus vertellen over mijn fijne dagje bokken. Tussen vanochtend de zwakste schakel en nu RTL boulevard heb ik de hele tijd binnen op kantoor gezeten, alleen was het heel rustig en niets te doen, dus ik heb gewoon de hele middag gebokt! Haha! Party!! Party!! Party!! Erg prettig was dat!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 17:17

Idd heeeeeel relaxed!!! Komt me behoorlijk bekend voor. Wilde eigenlijk druk bezig gaan met mijn verslag, maar ja, steeds weer even kijken of er al weer een nieuw topic gestart was. Je kent het wel! Haha! Maar goed, morgen ga ik aan het werk. Eeeeeecht waaaaar!!!!! *LOL*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 17:18

ja echt heeel fijn!!! Alleen het rielekste bij mij was dat ik niet hoefde te werken!!!!!!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 17:19

Ja idd zeg!
Je bent vandaag vet lang op bokt geweest!
Wat cool dat je daar werkt joh! Lijkt me best wel gaaf baantje! Hoe ben je daar terecht gekomen?
Allemaal bekende enzo!
Ik vind die Bo ook echt een kwal, gatver!
Echt zo'n eikel! iig lekker bokken is nooit mis Knipoog

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 17:51

Ja beau (wel met eau he, hij komt uit KAKBloemendaal!!!) is echt zo'n arrogante kwal. Hij zegt nog net niet constant: "ik ben heel leuk en knap en iedereen vind mij fantasties!!"
Bah echt een kneus. En ook zooo misplaatst dattie arrogant is. Hij is helmaal niet leuk!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 18:25

doreee, cool man!! Werk je nu niet meer in de snackbar? en ga je daar fulltime werken?? echt leuk joh! lijkt me echt wel een leuk baantje,. sjongejonge JOHN BERNARD nog wel!!!
was je niet bijna flauwgevallen toen je hem zeg?? nee geintje hoor!

hey maar ik hoop wel voor je dat je volgende week vrij kan krijgen met de herfstvakantie, want dan kan je lekker naar Wiessel komen!
(hint hint)

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 09:47

Ik kom er via uitzendbureau...
En ja john Bernard is wel heel lekker, maar ja Bart he! Haha!
En bij de snackbar werk ik nog steeds wel, maar ja die is in Bloemendaal en ik in Hilversum. Maar als Ivo(da snackboss!!) een weekend weg wil, neem ik het vaak van hem over en als ik weer in Bloemendaal terugben werk ik ook af en toe..
En in de herfstvakantie moet ik nog werken hier.... Maar het laatste weekend is de hengstenkeuring dus dan kom ik. Ik moet die vrijdag nog tot half 6 werken, dus daarna.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 09:53

ow leuk. dan kom ik ook kijken bij de hengstenkeuring

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 09:57

a
Laatst bijgewerkt door janna op 09-04-22 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 10:36

Gezellie, Guhrdie!! Hengstenkeuring is in de oranjehal, 27 oktober. Oranjehal is bij WWNA zeg maar.