Frans Bauer gekte

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Frans Bauer gekte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 13:39

Overal waar je komt:
"Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij" Muziek!

En hoor ik het nummertje niet, dan wordt zijn programma wel besproken. Op radio, bij collega's, thuis, overal Ziek

Nou moet ik toegeven dat ik het voorheen ook een watje vond met vreselijke muziek,
zijn muziek vind ik nog steeds niet veel, maar i.p.v. eeen irriterend borrelend gevoel in mijn onderbuik kan er er voor in de plaats nu wel om lachen.
De persoon zelf vind ik nu een sympathieke gast OK dan!

Ben ik de enige waarbij het zo heerst in de omgeving? Ik heb er op Bokt nog niemand over gehoord

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:42

Hij is zeker symphatiek

maar het liedje ken ik eigenlijk niet Bloos

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:44

Onze brabander Haha!

Maar hij doet het wel erg goed *LOL*

Maar ben er totaal geen fan van Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:46

Die gekte heerst hier ook. Dat programma doet hem goed!
Zijn levensliederen vind ik maar niks, maar zijn "heb je even voor mij" en "hart van chocolade" vind ik toch leuk.
Maar hijzelf, dat is toch prachtig. Hoe gewoon kun je blijven, terwijl je veel geld verdient. In die ene aflevering stond hij zijn dak nat te spuiten, want dat deden ze vroegah in hun caravan ook. Prachtig! Die uitspraken, heerlijk. *LOL*
En dat ie op de keukenstoel gaat staan voorh et keukenraam om te kijken hoe de schutting (of was het een schommel, who cares) vand e buurman omgewaaid is. Ontzettend grappig vind ik hem Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:47

Ik kan zo snel geen liedje van hem bedenken Haha! Zo leuk vind ik hem.

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:47

Ik zit ook de hele tijd met t nummer in mn hoofd;) Ik vind de muziek verder flink bagger, maar zelf ie ie wel aadig:)

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:47

Ik heb h e l e m a a l niks met zijn muziek (hoewel ik veel nummers mee kan bleren..) maar ik vind dat die jongen zijn hart op de goede plek draagt... zeker wat hij allemaal over heeft voor zijn fans...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 13:50

*LOL*
Gelukkig al 1 iemand waarin ik mijzelf herken Haha!

Jantina,
Hoe vond je dan dat hij Mariska op Marbella ging bellen om te vragen waarom ze niets voor hem in de koelkast had gelegd?
Mariska vond dat hij maar zelf boodschappen moest doen en dat deed hij dan ook braaf (om in de supermarkt in de Privé te lezen dat 'Mariska de baas is thuis':D ).
Eenmaal thuis gekomen belt hij dan onder het uitpakken en opruimen zijn moeder om te vragen of hij daar niet kan mee eten *LOL*

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:50

Ik heb zo'n hekel aan die vent! Echt afschuwelijk! Z'n muziek vind ik niets, maar hemzelf vind ik ook maar een kwalletje, hoe sympatiek hij ook mag zijn....

Tot overmaat van ramp komt hij nu helemaal 'in de mode', en m'n broertje vind dat nog geweldig ook. Met het gevolg dat hier elke dag keihard muziek van Frans door het huis schetterd..... Verschrikkelijk gewoon. Ik zal er nog een trauma van krijgen....

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:51

Houd op,die kerel woont vlakbij mij...Moet je nagaan hoe erg die gekte hier is

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:52

Ik dacht dat ik de enige was die hem niet vreselijk vind. Met zijn muziek heb ik helemaal niks, maar hij is zelf wel oké en hij krijgt toch tien keer ahoy vol. Laat die mensen gewoon lekker van die muziek houden, daar heeft niemand last van.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:54

Frans Bauer!
Misselijk

Do I need to say more? Tong uitsteken

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:56

Sjuimpje schreef:
:))
Gelukkig al 1 iemand waarin ik mijzelf herken Haha!

Jantina,
Hoe vond je dan dat hij Mariska op Marbella ging bellen om te vragen waarom ze niets voor hem in de koelkast had gelegd?
Mariska vond dat hij maar zelf boodschappen moest doen en dat deed hij dan ook braaf (om in de supermarkt in de Privé te lezen dat 'Mariska de baas is thuis':D ).
Eenmaal thuis gekomen belt hij dan onder het uitpakken en opruimen zijn moeder om te vragen of hij daar niet kan mee eten *LOL*


Verdorie, dat stukje heb ik gemist. Maar ik vond het een briljante opmerking dat hij het "smerig" vond om in een blote bast te barbequen.
En dat stukje dat Mariska en hij hun kindje naar de creche brachten voor het eerst. Lachen, gieren, brullen Haha!

Een vriendin van mij is vorig weekend naar Ahoy geweest en het was eindeloos zei ze. Hij is zo droog en lacht zo knullig. Ik vind Mariska en Frans ook een schattig stel Lovers

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 13:57

Sjuimpje schreef:
Hoe vond je dan dat hij Mariska op Marbella ging bellen om te vragen waarom ze niets voor hem in de koelkast had gelegd?


Maar wel 5 keer "lieve schat" in een zin gebruiken... OK dan!

Soms snap ik echt niet wat die griet in hem ziet, maarja... zeker als zijn vader dan ook nog eens voor een optreden moet kijken of zijn haar goed zit omdat "Maris" er niet is Knipoog

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:02

Hum... ik hoor gelukkig nooit muziek van hem... Absoluut niet mijn smaak.
Maar ik heb laatst NIET weggezapt toen hij op tv was, en ja, een sympathieke vent, dat wel!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:04

Mijn moeder heeft me ook aangestoken. Zijn muziek is waardeloos, maar hij is zo grappig. Leuke vent! Ik zit wel nu met dat irritante deuntje in mijn hoofd. lala la la lala.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:06

"Kom Jantje, we gaan naar de speelgoedwinkel. Want daar houd jij wel van he Jantje??"
Om dan in de volgende aflevering te zien wat die kinderen allemaal hebben!
"Dit kan ook wel naar zolder he Maris? Nee dat is baby huppeldepupm die kan echt niet weg"
En dan met die droge hoofden erbij. OK dan!

Ehm.. het mag duidelijk zijn, ik vind de serie eindeloos grappig *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:19

Niet mijn smaak

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:19

Ik vind het zo'n lieverd en om nog maar niet te spreken hoe lief hij is voor mensen. Ik zie dat liever als zo'n arogante kwal die zichzelf heel wat vind omdat hij toevallig aardig kan zingen.

Ook ik kijk dat programma wel eens.
Ik heb ook idd moeten lachen om dat telefoontje. Schat wat eet jij? Heel beteuterd volgde er: wat moet ik eten, er ligt niks in mijn koelkast. Waarom zit er niks in. Omdat ik hier zit schat, zei ze. Jamaar ik heb geen eens melk. hahaha.

Of dan dat hij foffie wilde maar dat apparaat deed niks. Even de koffiebonen pakken hoor. Ja dat doet Mariska altijd, maar die is er niet Verdrietig

Ik vond het zo lief dat hij bijna ging huilen omdat hij haar zo miste.

Leuke vent is het, maakt ook nergens heisa over. Zoeen wil ik ook(maar dan met huishoudvingers)

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:26

Sinds Marco Borsato dacht ik: " ik wist dat mannen kunnen zeiken, maar hij slaat werkelijk alles", dat gevoel zakte weg toen ik gewoon niet meer naar zijn muziek luisterde. Frans vind ik muzikaal gezien, ontzettend gezellig, en leuk, maar nu ik wel eens een keer naar zijn soap kijkt; komt het gevoel wat ik bij marco heb weer sterk naar boven. Wat een sok zeg... sorry, voor de fans... leuke muziek maar wat een zeikerd zeg.


ben trouwens 2 x naar een concert van hem geweest...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:28

De muziek hoor ik gelukkig nooit, maar het is wel een leuk mens. Dat eindeloze geduld en respect dat hij heeft voor z'n fans, daar mogen meer artiesten een voorbeeld aan nemen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:33

Z'n muziek vind ik walgelijk, maar z'n persoonlijkheid vind ik toch wel erg oké. Het is echt een knulletje en een zeer foute lach, maar gewoon dat droge en die opmerkingen, ja dat kan ik wel waarderen

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:33

Niet mijn muzieksmaak, en echt een lekker ding vind ik Fransie-boy ook niet bepaald. En ik vind hem een tikkie dom....
maar hij boert wel goed op het moment, en sympathiek is hij zeker.

Ik denk dat de gekte komt vanwege de hoge "nationale-clowns-factor". Anders dan hylarische en cynische reacties hoor ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:47

Fransie OK dan! !!!!

Echt iemand met het hart op de goede plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:49

Fransje Bauer, een vriendin van mij die doet nog wel eens wat tvwerk en heeft hem regelmatig zitten, altijd krijg ik van haar de opmerking, tja hij is lief en zooo dom.

Als hij op moet is hij altijd op tijd, geen sterralures of wat dan ook, als ze dat zegt dat ze dat zo fijn vind zegt hij altijd: tja das me vak he!!

Kan er wel heel erg om lachen, maar de muziek vind ik ronduit verschrikkelijk. Maar ik denk dat hij populair is omdat hij gewoon heel erg gewoon blijft. En dat spreekt ons hollanders wel aan Haha!