*Date-update* Mannen en smsjes....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

*Date-update* Mannen en smsjes....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 17:54

*grmbl*
Na de "het is jammer dat ik afschijt van je moest nemen"- sms, en de "waar zullen we gaan eten, wat is je budget?"-sms heb ik vandaag wéér een leuke ontvangen... Rolleyes

Men neme: een vriend van mij en zijn vriend de economieleraar Slim (niet de mijne, voor de duidelijkheid). Kwam ze tegen in de kroeg, leuk staan praten. Economieleraar had zowaar gespreksstof (zeldzaamheid voor mannen tegenwoordig ) en vervolgens nog een paar keer met ze geborreld. Nu wilde meneer mijn telefoonnummer (best) en belde ie dat ie het zo gezellig vond met mij, of ik ervoor in was om deze vriendschap wat 'uit te bouwen en te verdiepen' Verward Mijn commentaar: ik ben altijd in voor wat gezelligs maar ik heb het echt enórm druk!! (met 5 paarden, parttime baan en fulltime studie) *echt waar!*

Goed, de leraar vroeg of ik mee wilde naar het concert van Blof (weer eens wat anders qua date Knipoog ) en of we daarvoor nog wat konden afspreken. Ik zei al dat dat niet ging want ik was echt te druk met de paarden. Wilde ie me wel meehelpen. Dus dat probeerde ik een beetje af te wimpelen, ik bedoel, niemand wil toch zomaar mee om uit te mesten?? Maar meneer was vasthoudend en heeft wel 3x gevraagd wanneer ie nou mee mocht. Okee. ~~}>

Dus nadat ie bij stal aankwam (in hele lieve rubberlaarsjes Nagelbijten / Gniffelen ) heb ik hem aan het werk gezet, zelf de paarden gaan longeren Knipoog Hij kon heel goed mesten! Zegt ie: je hebt vast nog niet gegeten. Zin om nog een restaurantje te pakken? Om eerlijk te zijn was ik a. heel moe. b. In mijn stinkende paardenkleren en c. niet zo'n heel goed gezelschap. Dus: neuh. Netjes aanbod afgeslagen en gezegd dat ik nog heel veel voor school moest doen.

Vandaag was de laatste dag dat ik die drie paarden moest doen. Krijg ik vanmorgen om 8 uur Slapen een smsje:
'De (dag van de) eindstreep gehaald; proficiat! 'k Heb respect voor je conscientieuze instelling. Groet, X' >;)

Verward Nou vráág ik je. Okee, het is een enigszins zwevende leraar en het feit dat ie gescheiden is, een burnout had, een dochter van 12 en 9 heeft en van wandelen houdt was voor mij al genoeg om in elk geval not interested besides being-friends te zijn... maar dít... *LOL* Wat is het meest aparte smsje wat jullie ooit van een man hebben gekregen?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 18:06

Nou uhm... ik doe dus écht mijn best om er niet druk mee te zijn. Haha! Ben al druk genoeg met andere dingen....
Heb de laatste weken inderdaad ineens erg veel mannelijke kennissen. En ik ben best in voor een grote kennissenkring, altijd handig. Maar tsja... *LOL*

Renske: heb net even geprobeerd, maar mijn sms-woordherkenning kent conscientieuze niet eens. Gôh Tong uitsteken

(maar op zich zie ik mezelf best een beetje als Leisure Suit Laura Looking For Love - in all the wrong places Haha! )
Laatst bijgewerkt door Laura op 01-11-03 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 11:31

ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet eens heb opgezocht in het woordenboek Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 13:56

Mja laten we gewoon concluderen dat leraren niks voor mij zijn. Intelligentie is leuk maar zo overijverig, neuh. Heb trouwens ook eens een engelse leraar gedate, same thing Knipoog

Barmannen heb ik trouwens ook afgeschreven nu.

Gisteren op een verjaardag riep een vriendin dat ik een 'voetballers-vrouw' was. Ik zou iets weghebben van Angela Kluivert enzo. Verward Ik ben er nog niet helemaal uit of dat een compliment was Rolleyes

En Jippie: goeie vraag Haha! Ik denk dat het tijd wordt om Ede-city te verlaten en mijn heil ergens anders te zoeken. Alle fatsoenlijke kerels zijn hier al weggeschaakt Zij zijn groot en ik is klein!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 14:39

Dat zou je denken ja Haha! Maar op zich heb ik nog wel tijd om 's avonds de kroeg even te bezoeken hoor.. Knipoog Lost meteen het vraagstuk op waar ik die mannen vandaan tover: Wat je in de kroeg ontmoet is meestal 3x niks *LOL*

Inteelt? Nou zeg Bloos! Haha! Nee het probleem met Ede is dat iedereen die de leeftijd van 24/25 bereikt, naar een beter oord vertrekt. Met als gevolg dat enkel de kneuzen overblijven. En de héle oude kerels. En de getrouwde.. Tong uitsteken en de vastgeroeste...

En gee, bedankt voor het vertalen. Interesse in zijn telefoonnummer? Schijnheilig

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bowo, Century, Colien, flooooo, Foreverkliek, Googlebot, jadeken, Kimberley_, lanouska, Paloedie, Poekkie, pretty, Saskiaa_, Sjors050, tinker_sally en 72 bezoekers