Tips gevraagd: kat is zoek!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 16:04

Heel veel sterkte, naar is zoiets, meeste katten die rondzwerven zijn na 19 uur of rondom 7 uur 's ochtends het meest uit hun schuilplaats.
Ik heb ook 3 katten en ik ben echt super tevreden met mijn Petfinder (bij de dierenasiels weten ze er meer van), mijn rode poes die normaal nooit weg blijft (die kan zelfs niet naar een kattenhotel, dan stopt ze met eten en drinken...) was een keer een nacht weg, dus ik volgende ochtend gebeld en ik had haar een half uur later terug...
Ik moest wel even helpen want ze laat zich niet pakken door vreemden Lachen
Zij was de busbaan overgestoken en dat is langs een supermarkt en dichtbij een school...dat is helemaal niks voor haar dus ze durfde waarschijnlijk niet terug te lopen.

Voordat ik Petfinder had is mijn andere poes 10 dgn weg geweest tijdens een hittegolf....
Vreselijk!!! Ze kwam wel zelf thuis uiteindelijk maar volgens de DA had het niet veel langer moeten duren!

Sterkte!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, Antonius, C_estmoi, fleurtjeuh, Ginny135, Googlebot, History_, Iselda, Jara, Lau, linoleum, LWDaisy, NikkiB1991, pinto_1, ReadTheRulez, Riviera87, Travel_me, Wenta, YandexBot en 183 bezoekers