lening afsluiten. Waar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

lening afsluiten. Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 12:45

Onze auto is zowat rijp voor de sloop en er moet dus een nieuwe komen.
Nu weten we al wat voor auto we willen, maar die kost natuurlijk een aardig centje.
Nu ben ik dus eens aan het kijken of een lening iets is, maar weet niet zo goed welke en waar.
Het gaat om een klein bedrag, maar tot nu toe ben ik alleen nog maar leningen tegen gekomen die een hoog minimum hebben en dat vind ik ook weer zoiets.
Weet iemand misschien of er ook ergens voor een laag bedrag een lening af te sluiten is.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:13

Ik zou even langs je bank gaan. Banken zijn vaak iets meer betrouwbaar dan al die vage financieringsmaatschappijen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:17

Als je bij een erkend geragebedrijf koopt is vaak ook het één en ander mogelijk.

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:20

Ja misschien Prime-line oid.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:21

kim20 schreef:
Ik zou even langs je bank gaan. Banken zijn vaak iets meer betrouwbaar dan al die vage financieringsmaatschappijen.


Hey hey hey ik werk ook bij een financieringsmaatschappij en wij zijn echt niet vaag hoor! Knipoog

Ik weet niet hoe laag het bedrag is dat je wil lenen maar als het echt weinig is kun je misschien beter een (tijdelijke) roodstand aanvragen bij je bank. Je mag me ook ff pb'en.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:24

Paps en mams? Opa en/of oma?
Anders zou ik liever naar m'n bank gaan dan naar een financieringsmaatschappij, zelfs als Ellenlouise er werkt *LOL* Tong uitsteken

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:39

en ik ben nog wel zo ontzettend betrouwbaar Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:57

Fietsen en doorsparen Tong uitsteken

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 15:03

Hoho we sparen ook hoor, maar de auto is inmiddels in een staat waarbij je toch even moet gaan nadenken over een nieuwe.
Ik zeg ook nergens dat ik een lening ga afsluiten, ik wil er alleen informatie over.
Er meer van weten is nooit weggegooide moeite toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 15:27

Tong uitsteken Die smilie betekend iets hoor Lachen

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 15:32

had ik niet eens gezien, maar ik ben ook altijd iemand hoor die liever echt spaart voor iets dan lenen, maar een auto is toch wel belangrijk.

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:13

Mijn autootje is helaas niet door de keuring gekomen en ook wij hebben geinformeerd over een lening. Helaas vind ik het belachelijk wat je aan rente moet betalen en hebben wij dus besloten om een jaartje met het openbaar vervoer te gaan en flink te gaan sparen voor een jaar. Het is helaas niet anders. Maar als ik jouw was zou ik wel verschillende banken bellen.