Hulp gevraagd case D66? Hellup :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Hulp gevraagd case D66? Hellup :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 22:47

Hoi,

Misschien dat een van jullie mij kan helpen met het verzinnen van een vraag m.b.t. een case van D66.

Voor mijn opleiding Communicatie hebben wij morgen een case voorgelegd gekregen waarbij een persconferentie zal plaatsvinden.
Het gaat om het imago van D66 op dit moment en hoe zij zich profileren binnen het huidige kabinet. Er wordt inmiddels gesproken over kabinet Zalm. D 66 heeft 6 stemmen, maar je hoort ze nauwelijks

Morgen wordt er een fictieve persconferentie georganiseerd door een aantal studenten. Zij vertegenwoordigen de PR tak van D66. D 66 krijgt heeft een nieuwe imago campagne opgesteld. Wat dit inhoud horen we dus morgen pas.

Nu zijn er een aantal studenten die fictief journalisten spelen van bijv. het AD.
Het gaat er nu om dat ik een vraag moet verzinnen mbt de profilering van D66 binnen de coalitie. Het gaat nu niet om inhoudelijke vragen, maar het is echt gericht op algemene vragen mbt imago.
Voorbeeld vraag is bijv:
-D66 moet veel 'inleveren' om deel te kunnen nemen aan de coalitie. Hoe denkt D66 nu juist van zijn pragmatische imago af te komen door deel te nemen aan de coalitie?

Heeft iemand misschien een leuke suggestie? Het gaat dus niet om inhouidelijke speerpunten van D 66, maar hoe zij zich denken te gaan profileren/hun imago op te vijzelen?

OK dan! Als iemand mij zou kunnen helpen met een leuke, orginele vraag Verward *LOL*

Feedback is altijd welkom Aanbevelingen ook.

THANKS!! Groetjes Myke

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 09:09

"Kan D66 nog serieus genomen worden nu ze zoveel opgegeven hebben om lid te worden van een coalitie die zoals verwacht kon worden geen enkel stempel van de democraten draagt"