Bah....Buikgriep

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Bah....Buikgriep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 11:02

Ik was vorige week al grieperig en half, en nou heb ik sinds zaterdag buikgriep.
Echt verrot is dat, dan gaat het weer goed en denk ik: ' Hey ik kan weer wat' en dan krijg ik weer een terugval en lig ik weer een paar uur op bed met hevige buikpijn Huilen

Ik ben heel erg slap en duizelig Ziek omdat ik veel heb overgegeven en veel diarree heb, ik ben alle stoffen kwijt die je nodig hebt en moet van de dokter dan ook bouilon drinken en tomaten eten, voor de zouten en de Kalium.

Ik baal er goed van, lig steeds op de bank of bed en als ik me dan wat beter voel kruip ik even achter internet.

Ben nou al een dikke week niet op school geweest, en ik zweer je, dat mis ik nu.
Even een paar dagen thuis is wel lekker, maar na een week heb je het wel weer gehad.
Ook ben ik al sinds zondag niet meer bij de paarden geweest, ik voel me gewoon te slap en kan het niet opbrengen om daar heen te gaan, laat staan uit te mesten!
Ben nou aan de zetpil Bloos! Zij zijn groot en ik is klein! en verder kon de dokter er weinig aan doen, ja uitzieken....pffff

Nou zei dok dat het een paar dagen kon duren, maar ook wel 2 tot 4 weken! Nou hoop ik dat laatste niet bij mij, ik wil morgen weer naar school als dat lukt.Maar zoals ik me nu voel kan ik dat nog niet opbrengen

Wie heeft hier nog meer buikgriep gehad en hoelang duurde het bij jullie Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, IASCrawler en 141 bezoekers