Interview met een seriemoordenaar?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charaz

Berichten: 24261
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:36

Fairie schreef:
Afgelopen week was er bij een programma op... (een nerderlandse zender Tong uitsteken) een lange documantaire over een oude vent die 2 maal levenslang had gekregen wegens serie moorden.

Erg boeiend om te zien, vooral omdat hij zo harteloos was.
Wat minder waren de zeer gedetaileerde stukken verhaal (hoe hij mensen in stukken verdeeld met een kettingzaag etc.) maar misschien kun je dat als materiaal gebruiken?

Ik weet alleen zo niet meer bij welke zender dat was... misschien heeft iemand het hier toevallig ook gezien of opgenomen etc? Verward

Verder zou ik gewoon de gevangenis bellen, ik ken geen seriemoorde naar irl Knipoog


heb ik ook gezien, waarvan zijn vrouw en kinderen er niks van wisten
laatst ook weer iets over moordenaars in 'reportage' op sbs 6, was dat niet ook bij 'reportage'

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before



Charaz

Berichten: 24261
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:55

was trouwens Arthur Shawcross bij reportage

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lonneke, Berdien, carina, ChanelR, Emmaa_92, GoogleAdsense, karelien, Laarvv, Lestria, Lola25, LuCa88, Luxorvalkje, meintje, Meliaforever, Moonlight17, RenskeFrea, speedfiets_2, Thami, Wopkebrok en 61 bezoekers