Interview met een seriemoordenaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Interview met een seriemoordenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 19:24

Het onderwerp wat we voor Nederlands hebben gekozen is 'seriemoordenaars'. Alleen nu moeten we een interview gaan doen. Hoe kom ik in contact met een seriemoordenaar die onze vragen wil beantwoorden Verward

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 19:29

Ik denk niet dat ik zomaar een rechercheur mag interviewen over een zaak. Familie van een slachtoffer lijkt me ook niet zo geslaagd, sta ik daar een beetje droog m'n vragen te stellen en barst die hele familie in tranen uit Scheve mond Ik heb bijv. een vraag over op welke manier hij/zij moordt en welk moordwapen zijn/haar voorkeur heeft. Vindt die familie vast leuk

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 19:31

Tessebes schreef:
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen. Ik vind het ook niet verantwoord van je school dat ze je vragen om een interview te gaan doen bij zo iemand. Kun je niet van onderwerp veranderen?


Het was onze eigen keuze... Als we nu nog van onderwerp moeten veranderen redden we het niet. We doen nl. herkansing van vorig jaar, omdat we het toen niet hebben gered. Een onderwerp zoeken was ook erg moeilijk, dus we waren blij dat we eindelijk wat hadden gevonden.

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 19:38

Rainie schreef:
Is het voor een werkstuk? Dan mag je toch ook een enquete doen?


Ja, het is een soort van werkstuk. Je moet alleen verplicht na elke stap vergaderen en dat op een bepaalde manier en je moet ook verplicht een interview doen.

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 19:46

chanickyo schreef:
Mag je niet net alsof doen, of moet het echt perse echt zijn? Dat zou denk ik de enige oplossing zijn, Een interview met een seriemoordenaar lijkt me ook niet echt fijn.


Ik denk dat hij toch graag wil weten hoe je het voor elkaar hebt gekregen en als je dat mag gaan vertellen val je wrs toch door de mand. Ik kan moeilijk zeggen dat ik toevallig een seriemoordenaar in de familie heb en die interview en ik neem aan dat je niet jezelf of iemand van het groepje mag interviewen Schijnheilig

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 19:47

Suleika schreef:
nou volgens mij wil een rechercheur best geintervieuwd worden, alleen mag je in het verslag geen namen noemen enzo. Dan moet je er bijv een andere naam voor verzinnen.


Mag hij daar dan wel gewoon over vertellen enzo?

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 19:48

Tessebes"]
[quote="Kais"][quote="Tessebes schreef:
Ik zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen. Ik vind het ook niet verantwoord van je school dat ze je vragen om een interview te gaan doen bij zo iemand. Kun je niet van onderwerp veranderen?


Het was onze eigen keuze...
[/quote]

Dat snap ik, maar af en toe moet een school ff ingrijpen.
Ik zou het onverantwoord vinden van je school als ze jullie werkelijk een interview met een seriemoordenaar zouden laten doen. Zulke mensen zijn meestal niet helemaal fris tussen hun oren.
[/quote]

Dat weet ik zo net nog niet. Vaak hebben ze ook een heel logische denkwijze Lachen

It never eats, it never sleeps, it never stops...


Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 19:50

Natalie schreef:
Dan nog een vraagje? Moeten jullie je onderwerpen niet op voorhand voorleggen aan de leerkracht? En had die daar dan geen opmerkingen bij?
En dan vraag ik me ook nog af welke vragen jullie gedacht hadden te stellen aan een seriemoordenaar?


Hij had geen commentaar op ons onderwerp.
Vragen die we wilden stellen waren waar hij mee moordde, waarom hij moordde, hoe hij zijn slachtoffers uitzocht, wat hij met de lijken deed, of hij de moorden voorbereidde enz.

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 19:55

Tessebes"]
[quote="Kais schreef:
Dat weet ik zo net nog niet. Vaak hebben ze ook een heel logische denkwijze Lachen


Ja, en zodra hij/zij vrijkomt ben jij de volgende. Tong uitsteken
[/quote]

Waarom? Alleen maar omdat ik geïnteresseerd ben? Seriemoordenaars zijn heus niet altijd een stelletje gestoorden die erop in hakken en slachten wat ze slachten kunnen.

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 21:10

orri schreef:
Cool onderwerp Tong uitsteken en ik maar spreekbeurten over Metalbands en Sexstandjes houden Knipoog

Je kunt ook een ouijabord sessie houden met een overleden seriemoordenaar Knipoog misschien is dat acceptabel Tong uitsteken


Leraar zal ons meteen geloven

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 21:17

Ja, kom ik als 1 of andere dark priest de school binnenhupsen met de mededeling dat ik een interview met een dode seriemoordenaar heb gedaan Tong uitsteken Ik moet ook een verslag schrijven met hoe en wanneer je een afspraak hebt gemaakt, zal ik zeggen dat ik 'm van te voren ff gebeld heb voor 'n afspraak?

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 12:12

Pellie schreef:
ik denk niet dat je een gesprek wílt met een seriemoordenaar...

hoeveel tijd heb je? mocht je iets lukken dan duurt het nog wel even voor je iets in kannen en kruiken hebt. tipje: de Mesdag kliniek heeft wel wat zitten wat in de buurt van een seriemoordenaar komt. zo dik bezaaid zijn ze niet hier in Nederland. Haha!


Bedankt voor de tip. Hoe bedoel je dat het in de buurt van een seriemoordenaar komt?
Idd zijn er niet zo veel seriemoordenaars in Nederland, we moesten deelonderwerpen kiezen en dat zijn ook (overleden) Amerikanen geworden.

Vikki, 'reizen' was al gekozen en we wilden dus liever een origineel onderwerp Lachen

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 18:15

orri schreef:
Overleden amerikanen... en Charles Manson Haha! et voila daar heeft u uw seriemoordenaar Tong uitsteken


Die heb ik als deelonderwerp We hebben ook nog 'The Night Stalker' (dat klinkt zo tof Tong uitsteken) en Ted Bundy Lachen

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 18:17

Tessebes"]
[quote="Kais schreef:
Vikki, 'reizen' was al gekozen en we wilden dus liever een origineel onderwerp Lachen


Verward Je kon kiezen tussen reizen of seriemoordenaar?
Tja... wat scheelt het.
[/quote]

Nee, maar we konden niks anders verzinnen Scheve mond

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 20:34

Feetje schreef:
Je kunt ook nog een deelonderwerp over Jack The Ripper doen


Dat is zo afgezaagd Tong uitsteken

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 20:35

orri schreef:
Tsja had je nou Raspoetin gekozen daarover had ik je kunnen helpen aan een biografie Die's ook wel tof!


Hmz, als je 't nou eerder had gezegd Tong uitsteken Jammer dat we al een deel hebben, anders hadden we nog van onderwerp kunnen veranderen Lachen

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 14:02

e_l_m_o schreef:
dan moet je mij interviewen Haha!


Hoeveel heb je er vermoord dan? Tong uitsteken We zoeken trouwens wel iemand die mensen vermoord heeft, geen vliegen ofzo Knipoog

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 15:58

orri"]
[quote="Kais"][quote="e_l_m_o schreef:
dan moet je mij interviewen Haha!


Hoeveel heb je er vermoord dan? Tong uitsteken We zoeken trouwens wel iemand die mensen vermoord heeft, geen vliegen ofzo Knipoog
[/quote]

Shoot, anders had je mijn poes mogen interviewen, Coco... serial mouse killer ... heeft er al zeker 8 op haar naam Haha!
[/quote]

Jammer dat het antwoorden op de vragen nogal lastig wordt. Favoriete moordwapen?: Klauwen
Aantal moorden?: Uhm... prrrt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, GrapeshotBot, HELder, L_iek, Larissajulia, m9ara, MiVita, Sewri, Tucktuck en 152 bezoekers