Dorine-Dag herdacht / Bokt - Sponsor dag voor KWF?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Dorine-Dag herdacht / Bokt - Sponsor dag voor KWF?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 21:34

Dit idee heeft een tijdje rondgedreven, er waren een hoop plannen en geloof ik ook al een soort 'commissie' die hier wat voor ging regelen... En toen werd het heel stil.

Ik heb het topic even opgediept uit de archieven en wil bij deze het idee weer opperen.

Citaat:
Kunnen wij, als Bokt, een sponsor dag opzetten om geld in te zamelen voor het Koningin Wilhelmina Fonds (Kankerbestrijding) en evt. de Cliniclowns? Er waren ideeen voor een sponsor buitenrit in verschillende afstanden, en met onze verschillende en gecombineerde talenten zijn er vast ook wel wat leuke demonstraties etc te organiseren! Daar zouden we dan zoveel mogelijk publiek naar toe kunnen trekken die dan bv per kilometer kan sponsoren, een rij-andermans-paard veiling, gokken op het paardenvoetbal, noem maar op.


Is hier nog steeds animo voor?

Dit is de link naar het originele topic.
[AM] Sponserwedstrijd


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 23:43

Ik zou zo denken dat er die dag *juist* heel veel te doen is voor mensen die zonder paard komen!


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 00:41

Het zou dan om, wat, 15 Juni gaan? Daar in de buurt. Zo lang zouden we ook wel nodig hebben voor de organisatie. We hadden al een locatie in Holten, en Chronos was in ieder geval lid van het committee dat hier iets mee ging doen. Chronos?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 11:35

Er waren plannen voor een sponsor-rit in 2 of 3 lengtes. Een Endurance K1 afstand (35 km ofzo), een flinke buitenrit (25 km) en een 10km stap rit voor jong/oud/weinig conditie. Alles wat daarom heen organiseren is leuk voor het publiek en kan eventueel ook wat opleveren voor het goede doel. Er zijn al aardig wat voetballers, dus een demonstratie/webstrijdje is best te doen. Maar eerst de dag zelf maar eens organiseren, de invulling komt dan wel...

En natuurlijk zou het op een zaterdag of zondag in de buurt van 15 juni zijn, en niet door de week.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 17:59

Chronos, betekend dit dat jij de organisatie helemaal hebt laten vallen? Als het nog van de grond te krijgen is wil ik best meehelpen, kan een hoop doen, maar in m'n eentje begin ik er niet aan.

Er zijn wel een hoop locals in Holten (als die locatie nog beschikbaar is - Maarten?), en het idee voor de activiteiten erom heen was dat er van alles wat is. Misschien inderdaad een ponyrace, veotbalwedstrijdje, clinic? Vrijheids-dressuur demo, noem maar op. Van alles kan wat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Mondy en 58 bezoekers