De eerste 2 zijn eruit!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

De eerste 2 zijn eruit!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 18:12

Ja hoor ze zijn eruit en tot nu toe valt het allemaal nog mee... Ik zit nu met wat ijs tegen mijn wang aan, dat is wel lekker.

Toen ik bij de tandarts kwam kon ik meteen naar binnen voor de verdoving. Die vond ik wel verschrikkelijk zeg!!! 3 of 4 spuiten in mijn kaak en gehemelte. Maar zonder verdoving zou het een hel zijn. Toen moest ik naar de wachtkamer want de verdoving moest inwerken.

In de wachtkamer werd ik echt zenuwachtig. Verward Na ongeveer 10 minuten kwam de tandarts mij weer halen. Het was zover. Heel de linkerzijde van mijn kaak en tong was verdoofd, verschrikkelijk gevoel zeg.

Ikke die stoel in en toen begon hij. Eerst was de onderste aan de beurt. Dus hij begon er net iets op te tikken. Ik vond het niks en toen kwam de tang. Die zag ik zo voorbij komen... Scheve mond Nou hij zet hem erop en begint te trekken. Toen kwam hij tot de conclusie dat het met die tang niet ging lukken... Dus de volgende... Ruk ruk, kraak kraak en toen schoot hij er met de tang vanaf. Gelukkig tegen het verdoofde gedeelte van mijn mond. Hup volgende poging. Trek trek, ik hoorde hem nog zeggen dat het een moeilijke was, maar hij kreeg hem eruit. Er zat een hoek in de wortel en daarom ging het zo slecht...

Toen de bovenste... Tik tik tik en de tang erop. De tandarts zei al dat hij na het tikken al redelijk los zat. Dus na een paar keer wat harder trekken was die er ook uit.

Toen kreeg ik een grote frot in mijn mond voor het bloed. Ik heb de kiezen mee naar huis gekregen. En ik moest nog een recept af gaan halen bij de apotheek.

In de apotheek kwam ik nog iemand tegen die ik allang niet meer had gezien en begon dus tegen mij te praten. Toch vervelend als jij dat niet goed kan omdat je dan meteen bloed kwijlt. Hij zag gelukkig snel genoeg dat ik bij de tandarts was geweest.

Van mijn vriend had ik nog een smsje gekregen waarin stond: "Spannend", ik kon meteen terug smsen dat ze er al uit waren.

Toen ik net thuis was belde hij me. Ff checken of ik nog kon praten. Hij vond het niet echt grappig dat ik redelijk kon praten. Niet lief van hem. Gelukkig zei hij dat met een lach... Morgen mag hij me verzorgen, hahaha. Knipoog

Nu heb ik nog steeds dat ijs tegen mijn wang en vind dat niet verkeerd. Ik mag niet spoelen van de tandarts...

Hier een foto van die 2 japen:
Afbeelding

De linker was de moeilijkste.

Over 3 weken moet ik terug voor de andere 2... Scheve mond

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:35

IEUW!!! maak je maar geen zorgen (ahum ahum) bij mij rukte ie der ff 3 kiezen tegelijk uit en bij me zussie zijn in totaal 10 tanden getrokken (okay, ze wisselde slecht maar toch):D

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:40

Gatver Scheve mond
Ik heb 1x een paar tanden moeten laten trekken.. nou nooooooooit meer!
Dus als ik verstandskiezen krijg laat ik ze lekker zitten Haha!
Maar dat kan natuurlijk weer niet?!

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:50

Waarom laat je die tanden trekken? De ortho wilde bij mij ook kiezen trekken maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt! die dingen zitten er toch niet voor niks!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:05

zijn ze alleen getrokken? bij mij waren ze eruit gesneden, ze groeiden ook scheef en als ze er niet uit gehaald zouden worden zouden al mijn ondertanden gaan verschuiven omdat die verstandskiezen er dan tegenaan zouden gaan drukken (3 jaar voor nix een buigel en een stukkie schever worden als vor de buigel)
ik mocht ze ook niet meenemen wel jammer...die dingen zien er echt monsterachtig uit :p .

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:18

Ik weet helemaal hoe je je voelt Knipoog Ik heb er al bijna 10 laten trekken. Al heel veel spuiten in mn mond gehad en ook veel watjes. Heel irritant om daar mee te praten Knipoog En als de watjes eruit zijn en je wilt lachen of een ijsje eten, dan gaat dan heel erg moeilijk Tong uitsteken Ik heb er altijd de grootste lol om Tong uitsteken Maja, ik heb nu zo veel tanden laten trekken (en moet er nog 2) dat het mij niets meer uit maakt. Doet geen pijn meer enzo.
De spuiten deden bij mij het meest pijn en bij jou?
Veel succes bij de volgende keer.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:35

kijk aan, ik heb de mijne ook meegekregen, zal ik ook ff een foto van maken Haha! maar die had 2 gebroken wortels en een vette ontsteking dat komt ervan als je ermee doorloopt!!!!

Ik wist wel dat je niet mocht spoelen de 1e dag, als je niets mee hebt gekregen om te spoelen: Bocasan is heel goed (lossen meteen de hechtingen goed op OK dan!

Ik heb nog wel een tip, voor het geval je geen steriele gaasjes in huis hebt (die moest ik de 1e dag ieder uur vervangen): men neme een tampon (maatje mini), knippe het touwtje eraf (staat zo vreemd, zo'n blauw touwtje uit je mond Knipoog ) en duw die in het gat , neeeee, niet rechtopstaand, maar liggend

Als je hechtingen over een dag of 3 gaan irriteren kan je ze gewoon doorknippen bij de knoopjes, met een nagelschaartje, heb ik ook gedaan Schijnheilig don't try this at home Haha!

sterkte ermee!!!!! bij mij moeten er ook nog een stuk of 4 uit.......als ik tijd heb....