Toch nog misselijk... balen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 11:16

Gisteren na mijn middagslaapje: ik denk dat het nare gevoel in mijn maag komt doordat ik ongesteld ben... maar als ik naar de wc ben geweest en het is nog steeds niet over na een uur...
Misselijk van de chemo dus Misselijk .
Ik baal vreselijk, want ik heb gisteren weinig gegeten, en ben nu weer misselijk. Daarnaast heel slapjes, gauw moe, zit maar een beetje op de bank te hangen en de P&S te lezen die ook niet veel nieuws heeft... Verward
Echt balen, want het is schitterend weer buiten, ik had graag heerlijk willen eten en dan bed verschonen en nog veel meer...
Heb nu nog niet eens zin in opstaan hihi.
Nou ja, ik heb zo'n anti-misselijk pilletje ingenomen, dus het zal zo wel over gaan hoop ik.
Groetjes van een dip-Dorine Tong uitsteken ...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 11:20

oh das wel sielig hoor.

Ik leef met je mee. Ik ben vandaag ook niet helemaal top en daarom ga ik maar niet mee naar artis. Tsja het is niet anders.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 12:35

Hey dat is wel balen. Hopelijk gaat het nu al wat beter met je! Maar het zou ook heel gek zijn als je zo door de chemo heen zou 'glijden' zonder enige bijwerkingen. Maar probeer wel een ietsiepietsie te genieten van het mooie weer, gordijnen open, raampje open, luisteren naar de vogeltjes. Daar krijg je ook al heel veel van terug. En verder goed rusten. Je lichaam geeft zelf al aan dat die dat nodig heeft. Hihi lijkt wel doktersadvies. Maar met jouw zelfbewuste en positieve karakter gaat dat helemaal goedkomen!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:04

He, vervelend dat je er toch op reageerd. Het weer werkt dan ook niet echt mee als je niet lekker bent. Dan baal je helemaal. Veel sterkte.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 19:07

Jakkie Dorine, wat vervelend voor je!! Dingen als bed verschonen enzo heb ik uberhaupt nooit zin in, maar als je het om deze reden niet kan is het wel heel triest! Hopelijk helpen de anti-misselijkheidspilletjes, zal voor je duimen. Hoop dat je gauw over je dipje heen bent!

Sterkte, groetjes Monique

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:48

Een voordeel dorine; je zult nu wel flink afvallen. als je dit straks allemaal achter de rug hebt kun je lekker eten! veel sterkte he.