Mezelf beschermen: tijdelijke ban aangevraagd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Mezelf beschermen: tijdelijke ban aangevraagd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 22:03

Heb volgende week tentamens, moet dus hard aan het leren zijn, maar het probleem: Bokt verslaafde! Dus op aanraden van een aantal mensen toch maar bij Bart een tijdelijke ban aangevraagd om mezelf een beetje te beschermen. Want anders zit ik alsnog hele middagen op Bokt en dan lukt leren helemaal niet meer! Vind het wel dapper van mezelf, maar wat zal ik het zwaar krijgen, ernstige afkickverschijnselen vrees ik... Duimen jullie voor me dat ik goede cijfers haal?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:06

Tuurlijk ga je goede cijfers halen
Ik vindt het super dat je je tegen jezelf beschermt hebt! Succes met je toetsen!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:11

In ieder geval een 10 voor zelfkennis OK dan! . Succes.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:13

nu geen schaduwaccount aanmaken he Tong uitsteken

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 22:13

opala schreef:
In ieder geval een 10 voor zelfkennis OK dan! . Succes.


Hahaha, jammer dat dat nou net geen examenonderdeel is! Haha!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 22:14

SuperPepeijn schreef:
nu geen schaduwaccount aanmaken he Tong uitsteken


Had me nou niet op een idee gebracht... Bloos! Nee ik ga mezelf inhouden, doe het niet!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:14

Knap van je hoor! Dat zou ik dus noooooit kunnen.... *LOL*

Succes met je tentamens he!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:15

Kan Bart dat niet elke werkdag tussen 9 en vijf voor mij doen??? Bloos

Succes en je kan het he!!!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:41

Knap van je, dat bewonder ik echt Succes en ik zal voor je duimen, wanneer precies?

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 23:47

dammm wat een dappere zet zeg Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 23:50

Dat is wel slim van je, misschien ook wel een goed idee voor mij in mijn toetsweek Scheve mond Hoewel msn dan wel weer heel aantrekkelijk wordt Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 01:21

heel wijs van je nu ga je zeker goeie cijfers halen!!
doe ook je msn etc etc niet aan deze week of gewoon helemaal
geen computer aan!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 01:23

Zo'n tijdelijke ban heb ik ook wel eens aangevraagd vlak voor een belangrijk examen. Maar van Bart kreeg ik die niet, volgens hem was dat 'eigen verantwoordelijkheid'. Haha!

Net zo'n eigen verantwoordelijkheid als 'op tijd gaan slapen'. Dromen

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 01:31

Ach op die leeftijd mogen ze nog wel wat steun krijgen,hoe ouder je wordt hoe meer je op eigen benen moet staan!!!!
En je verantwoordelijkheden moet nemen.
Haha! Tong uitsteken

Succes hoor,ik hoop dat het goede cijfers worden.
Je doet er in ieder geval je best voor.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 07:53

Je kunt toch altijd nog op Bokt meelezen als gast. Ik ga met Bart mee, het is een stukje eigen verantwoordelijkheid. Ik vind het een beetje zwak van jezelf.
Hup, gewoon leren en Bokt aan de kant zetten.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:07

*Tamara*"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
nu geen schaduwaccount aanmaken he Tong uitsteken


Had me nou niet op een idee gebracht... Bloos! Nee ik ga mezelf inhouden, doe het niet!
[/quote]

Dat kan toch niet? Als je gebanned wordt is dat toch via je IP... anders kan een vervelend iemand ook een nieuwe account aanmaken. Of heb ik het nou bij het verkeerde eind? Verward

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:17

ik kan hier werkelijk niet bij..............sorry... Haha!
Betekent bokt dan zoveel voor sommige mensen ???????
Ik vind het leuk hoor, zit hier ook vaak, maar dat is puur omdat ik nu thuis in de ziektewet zit......als bokt er niet meer zou zijn, nou dan niet......................of ligt dit aan mij Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:21

Hopelijk heb je toch wel de smileys achter mijn bericht gezien? Verward

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:28

jij meent het misschien niet serieus, maar tamara wel volgens mij.......

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:30

Ik zou het wel missen ja, als het er niet meer is. De laatste tijd zit ik er weer behoorlijk vaak op namelijk.
Het is niet zo dat ik bibberende handjes heb wanneer ik niet op bokt kan, maar wel 'n licht gevoel dat ik wat 'mis'. Niet specifiek bij bokt trouwens, meer bij internet in het geheel.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:31

IngridM schreef:
ik kan hier werkelijk niet bij..............sorry... Haha!
Betekent bokt dan zoveel voor sommige mensen ???????
Ik vind het leuk hoor, zit hier ook vaak, maar dat is puur omdat ik nu thuis in de ziektewet zit......als bokt er niet meer zou zijn, nou dan niet......................of ligt dit aan mij Verward


Het heeft denk ik (in mijn geval iig) weinig te maken met hoeveel bokt voor ze betekend, maar mee een chronisch gebrek aan zelfdiscipline.
Is bokt er niet, prima ik kan net zo goed zonder leven (mijn vader heeft de boel hier wel eens geblokkeerd). Maar als je al moet leren, terwijl je er absoluut geen zin in hebt of wat dan ook, is de verleiding wel erg groot om even achter bokt te kruipen.
Is bokt er op dat moment niet, dan kun je jezelf er iets makkelijker toe zetten om te gaan/blijven leren.

Tuurlijk zijn er wel meer dingen om jezelf van het leren af te houden, maar hoe meer je daarvan afsluit/onmogelijk maakt hoe makkelijker het is om toch te gaan leren.
Eigenlijk is het vreselijk dat het op deze manier moet, maar goed je moet iets als je te weinig zelfdiscipline hebt Haha!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 23:31

Richtje"]
[quote="IngridM schreef:
ik kan hier werkelijk niet bij..............sorry... Haha!
Betekent bokt dan zoveel voor sommige mensen ???????
Ik vind het leuk hoor, zit hier ook vaak, maar dat is puur omdat ik nu thuis in de ziektewet zit......als bokt er niet meer zou zijn, nou dan niet......................of ligt dit aan mij Verward


Het heeft denk ik (in mijn geval iig) weinig te maken met hoeveel bokt voor ze betekend, maar mee een chronisch gebrek aan zelfdiscipline.
Is bokt er niet, prima ik kan net zo goed zonder leven (mijn vader heeft de boel hier wel eens geblokkeerd). Maar als je al moet leren, terwijl je er absoluut geen zin in hebt of wat dan ook, is de verleiding wel erg groot om even achter bokt te kruipen.
Is bokt er op dat moment niet, dan kun je jezelf er iets makkelijker toe zetten om te gaan/blijven leren.

Tuurlijk zijn er wel meer dingen om jezelf van het leren af te houden, maar hoe meer je daarvan afsluit/onmogelijk maakt hoe makkelijker het is om toch te gaan leren.
Eigenlijk is het vreselijk dat het op deze manier moet, maar goed je moet iets als je te weinig zelfdiscipline hebt Haha!
[/quote]

Die ban heb ik dus nog niet... Maar goed, ben streng voor mezelf, laatste keer dat ik hier kijk, was ff aan het kijken of tie het al niet meer deed maar helaas... Maar het is niet echt dat ik speciaal verslaafd ben aan Bokt, maar dat is wel het belangrijkste dat ik doe als ik op de comp zit. En Bokken is errug verleidelijk als je kan kiezen uit leren, leren leren of toch maar ff wat anders. En als ik er eenmaal op zit, kom ik er niet zo makkelijk meer af. Kan heus wel zonder, maar het zal waarschijnlijk wel ff moeite kosten. Want verder heb ik niet echt een reden om op Internet te gaan, MSN is niet zo heel boeiend omdat ik de meeste mensen ook wel in het echt spreek. Tsja, en zelfdiscipline heb ik niet echt helaas, dat merk ik ook aan andere dingen!

Mn toetsweek is trouwens van maandag de 27e tm vrijdag de 31e.

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:48

Je kan het wel! Met of zonder ban! Je gaat vast wel goede cijfers halen hoor! Succes in ieder geval Knipoog

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:56

Sloop je netwerkkabel en vraag 'n nieuwe aan je ouders als je goede cijfers hebt gehaald Schijnheilig

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:27

Wel goed van je dat je dat hebt aangevraagd!!
Moet ie er wel komen, anders is het nog voor niks Knipoog