help, volgens mijn is mijn hond zwanger

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

help, volgens mijn is mijn hond zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 20:58

wij hebben twee mopshondjes, een reu en een teef
de reu is 18 mnd en de teef 8 mnd

de reu hebben we nu pas een maan en ons meissie was nog nooit loops geweest dus moesten we ons nog ff geen zorgen maken volgens de dierenarts maar ondertussen is ze dat wel geweest en merkten we het pas halverwege ongeveer want het was echt niks dat ze verloor, we merkten het eigenlijk dat ze veel haar kont zat schoon te likken!!

nu een maand later heeft ze flink opgezette tepels en als je haar buikkie voelt is het flink rommeles vanbinnen!!
ik maak me flink zorgen aangezien die tepels zo onwijs opgezwollen zijn, ze pulken er zowat uit!!

zou dit kunnen zijn dat ze zwanger is, dit was helemaal niet de bedoeling want ik wil helemaal geen puppies!!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 21:06

ja maar niet als mijn iegen meissie nog maar 8 msnd is, gaat ze dit wel overleven, waarom heb ik die eerste loopsheid niet gezien, ik ben er kapot van hoe dom ik geweest ben!!!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 21:15

ja ze is zwanger van een zelfde soort ras, we hebben twee mopshondjes, dus dat zou dan geen probleem mogen zijn denk ik, pffffffffff een slechte moeder, tjezus heb ik weer, hoe lang draagt een hond eigenlijk en wat moet je allemaal doen en moet ik een dierenarts inschakelen en wat als ie kwaad is omdat ik dit niet heb kunnen voorkomen, ojee, ik moet er niet aandenken!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 21:16

ja als ze zwangr zou zijn is het van een zelfde ras, we hebben twee mopshondjes, dus dat zou dan geen probleem mogen zijn denk ik, pffffffffff een slechte moeder, tjezus heb ik weer, hoe lang draagt een hond eigenlijk en wat moet je allemaal doen en moet ik een dierenarts inschakelen en wat als ie kwaad is omdat ik dit niet heb kunnen voorkomen, ojee, ik moet er niet aandenken!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 22:54

Annelou"]
[quote="Miep"][quote="Lepeltje schreef:
Als je geen pups wilde, waarom heb je dan een reu en een teef genomen. Je wist dat er een risico was dat het toch per ongeluk zou kunnen gebeuren, toch? Knipoog Of wilde je pas later pups?
Wel balen hoor... Scheve mond


Hier sluit ik me helemaal bij aan...
Neem dan geen reu en een teef als je er geen sik van af weet...
Helaas wéér een nestje ongewilde pups die maar moeten zien of ze een goed leven krijgen...
[/quote]

Ja dat begreep ik ook niet echt. Maar ik neem aan dat het misschien de bedoeling was/is het reutje te casteren? Scheve mond
Hopelijk gaat het goed met de nog zo jonge moederhond. Succes.
[/quote]


we praten weer ff makkelijk hoor, het was meer de bedoeling om de teef te sterilisseren, dit werd het meest aangeraden bij de dierenarts maar daarvoor moest ze der eerste loopsheid hebben en dit gebeurd meestal aan 10 mnd, mevrouw is nu pas 8 mnd en zou dus al zwanger zijn, de loopsheid die we totaal nog niet verwacht hadden was al een week aan de gang voor wij het doorhadden!!

Ik ben ondertussen al van de schrik bekomen en maandag heb ik een afspraak bij de dierenarts en weet ik het zeker, als ze zwanger zou zijn dan zorge wij er goed voor, de pups zullen dan ook een goed tehuisje krijgen want ze gaan niet met de eerste de beste mee om ze maar kwijt te zijn, er zijn ook nohg mensen met een dierenhart hoor!!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 16:20

ik was er eigenlijk wel een beetje vanuit gegaan, niet bepaald op een week maar 4 maanden verschil had ik niet kunnen denken daarom deze gebeurtenis, morgen ga ik er mee na de DA, ik wil toch zekerheid hebben, wie weet is het allemaal niks en is het wel zo dan komt alles ook wel goed, we waren er niet op berekend maar er gebeurd zoveel in het leven waar je niet op berekend bent toch!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fetisje, JoT, koenlover, lisanne87, Mariett, Melanie_D, Sica, TheNovelist en 132 bezoekers