ontmoedigingsbeleid van de NS?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

ontmoedigingsbeleid van de NS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 17:47

Het is echt één groot drama deze week

Ik moet voor mijn studie 4 of 5x in de week van Amersfoort naar Rotterdam reizen. Dit is op zich al niet aan te bevelen, maar als de treinen normaal rijden niet onoverkomelijk.

Maar deze week.....
maandag en dinsdag viel het mee, ze reden redelijk normaal (dus maar ca. 5 minuten vertraging).
Woensdag had ik al een kwartier vertraging, ik ren naar de metro (die al klaar staat). Ingangscontrole.... dus ik wil vrolijk verder rennen (had m'n OV al in m'n hand zodat ik niet hoefde te stoppen), laten ze me toch stoppen met als commentaar "over 6 minuten gaat er weer één hoor" Boos!
Op de terugweg had ik al met al weer een kwartier vertraging waardoor de bus dus weg rijd op het moment dat ik aan kom rennen.
Donderdag, heb ik op de heenweg zeker twintig minuten stil gestaan tussen Gouda en Rotterdam omdat er een kapotte trein voor ons op het spoor stond. Daarbij was ie ook al zeker vijf minuten te laat vertrokken.
Op de terug weg had ik gelukkig weer normale vertraging
Vanochtend moest ik naar Rotterdam om de sleutel van m'n etage op te halen, ik had redelijk wat haast omdat ik op tijd terug moest zijn voor mijn autorijles. Op de heenweg had alles al min. tien minuten vertraging, er had ergens een trein stil gestaan en er was een stroomstoring geweest, alles was dus ontregeld... Kom ik op het metrostation blijkt het daar ook onregelmatig te rijden vanwege een stroomstoring (één geluk, het reed weer Knipoog ).
Op de terugweg vertrok de trein uit utrecht (daar moet ik overstappen) al zeker tien minuten te laat. Op Amersfoort stopte de trein ermee (ik moest naar Schothorst, één station verder), ze kregen dat kreng niet meer aan de praat. En zouden ons op de hoogte houden wat er ging gebeuren, heel veel mense bleven dan ook lijdzaam wachten, maar ik ben toch maar uitgestapt en heb de bus genomen. Want of ik anders al thuis was inmiddels Schijnheilig

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:06

ja het was weer dolle pret vanochtend met die stroomstoring!