Andere soorten buikspieroefeningen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Andere soorten buikspieroefeningen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 13:16

Heb bij mezelf besloten dat ik maar eens wat aan mijn buik moet gaan doen, maar ik heb een ontzettende hekel aan van die standaard buikspieroefeningen. Denk dus aan: voeten op de grond met gebogen knieeen, liggen en dan steeds omhoog komen met je armen achter je hoofd of op je borst. Dus bij deze, weet er iemand andere buikspieroefeningen die wat minder vervelend zijn?

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:31

Het enigste wat ik kan bedenken is zo'n plakkertjes ding van de TellSell reclame...

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 13:36

Ynzo schreef:
Het enigste wat ik kan bedenken is zo'n plakkertjes ding van de TellSell reclame...


Tsja, daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in, en is me ook een btje te veel van het goede....

Jansi

Berichten: 558
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:39

uhm....
De Ab-swing (ofzo Verward ) is ook van zo een tell sell reclame.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:46

jah die ab-swing kun je ook vort kopen bij drogisten. Verder weet ik ook geen dingen om je buikspieren te trainen

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:05

Cool Buikdansen
Haha
of op je rug liggen je benen naar voren strekken en dan weer naar je hoofd toe trekken..

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 15:15

Hey,

ja hoor weet er wel een paar:
* idd. de sit-ups (niet helemaal omhoog gaan zitten, schouders van de grond en goed je spieren aanspannen is voldoende en beter voor je nek),
* benen in de lucht en 1 voor 1 gestrekt naar de grond laten zakken en weer gestrekt omhoog (goed voor de buikspieren aan de zijkant)
* benen gestrekt net boven de grond en dan kruisend heen en weer zwaaien (beetje lastig uit te leggen: zorg ervoor dat je je onderrug niet te hol trekt)

Wat wel wil helpen bij weinig discipline (spreek uit ervaring): 's avonds voor het slapen gaan even de muziekzender zoeken waarop precies een up-tempo clip bezig is met mooie slanke meiden OK dan!

Succes!
Jacqueline

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 15:56

Chubby schreef:
Wat wel wil helpen bij weinig discipline (spreek uit ervaring): 's avonds voor het slapen gaan even de muziekzender zoeken waarop precies een up-tempo clip bezig is met mooie slanke meiden OK dan!

Succes!
Jacqueline


Da's een goeie ja, ik heb ook niet zo heel veel discipline, heb me al heel lang voorgenomen buikspieroefeningen te doen maar ze zijn gewoon niet leuk, dus hou het nooit lang vol!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:46

Suleika schreef:
jah die ab-swing kun je ook vort kopen bij drogisten. Verder weet ik ook geen dingen om je buikspieren te trainen

die hebben wij ook, via wehkamp gekocht geloof ik, en het werkt best wel goed, zonder dat het veel tijd en moeite kost