Vandaag koopcontract getekend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Vandaag koopcontract getekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 21:35

Vandaag was het dan eindelijk zover, de etage staat nu echt op mijn naam

Het liep allemaal nog bijna mis, door fouten van onze tussenpersoon. Het was een wat ingewikkelde constructie en dat schijnt allemaal erg moeilijk te zijn Schijnheilig
We zijn er al sinds half augustus mee bezig en alles moest nu de laatste week nog even snel geregeld worden Vanochtend heeft m'n moeder nog achter de laatste dingen aan moeten bellen Scheve mond

Ik moet er nu alleen nog achter zien te komen hoe ik aan de sleutel kom.... Ik heb gister nog met de woning bouwvereniging gebeld en die zeiden dat ik dat vandaag bij de notaris te horen zou krijgen, maar die wisten van niets. Ze gaan er morgenochtend voor mij achteraan bellen.

Als het goed is wordt maandag de electriciteit e.d. aangesloten (tussen 8 en 10 's ochtends, dus dat wordt de bus van 6 uur Scheve mond)
Dus dan kan ik eindelijk beginnen met klussen (dus als er nog vrijwilligers zijn....)

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 10:44

Dank!

IcePrincess, ik woon in de Ebenhaëzerstraat (in de buurt van het zuidplein). Als je een keer wilt helpen, graag!

Jordy, ik blijf nog wel even hoor, ik heb eind November nog mijn stage in Amersfoort, dus tot die tijd blijf ik sowieso hier.... Maar als je wilt helpen verven als je beter bent.....
Nogmaals beterschap!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 19:52

Normaal gesproken zou ik de sleutel idd van de notaris krijgen. Maar oorspronkelijk zou het allemaal bij de notaris in Capelle passeren. Aangezien hier ook één en ander geregeld moest worden, ivm de lening van mijn ouders, heeft de notaris in Capelle de notaris hier ene volmacht gegeven. En is dus alles in één keer hier gepasseerd.

Maar goed, ik ben vanmorgen gebeld en kan de sleutel morgenochtend bij de makelaar in Rotterdam ophalen.
Er is alleen nog één probleem Scheve mond. De intercom (om de buitendeur te openen) is kapot, dit zou ik melden bij de balie als ik de sleutel kom halen, maar de makelaar waar ik het nu moet halen heeft hiet natuurlijk niets mee te maken. Ik moet dus maar weer met de woningbouwvereniging bellen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 20:55

IcePrincess schreef:
ken je al mensen uit rotterdam of kom je daar echt ineens te wonen zonder iemand te kennen?
we kunnen anders wel een boktmeeting houden bij jouw thuis Tong uitsteken , is gelijk je hele huis in 1 dag geverft Haha! .



Ik ken idd erg weinig mensen in Rotterdam....

Pas op, je brengt me op ideeën Knipoog.
Als er trouwens iemand is die vloeren kan leggen.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 16:46

Tapijt wordt het sowieso niet (ben ik een beetje allergisch voor Schijnheilig )
Ik wil het liefst laminaat erin, maar denk ook nog over zeil....

Ik heb inmiddels de sleutel, die kreeg ik trouwens verbazingwekkend makkelijk mee. Iedereen had er voor binnen kunnen komen lopen

Ben erg blij dat er nu vooruitgang in zit, want de NS ontmoedigt de reiziger wel zeg Lips are sealed

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie