ongelooflijk....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 08:34

las ik gister de krant, staat erin dat er een meisje overleden is dat ik ken. Ze was pas 14 jaar! echt erg, niet dat ik onwijs veel met dr omging ofzo maar toen ik nog danste en zij ook hebben we nog bij elkaar in de groep gedanst. t was zo'n onwijs leuk kind!! 14 jaar....
heb dr geen woorden voor

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 08:48

he bah! Verdrietig
wat was de oorzaak? of weet je dat niet?

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 08:51

Gatsie, da's enorm schrikken zulk soort dingen, je kunt het je dan helemaal niet voorstellen Huilen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 09:47

Raar is dat hè? Je had niet echt een band met haar, maar ze was 'close' genoeg om er toch een naar gevoel aan over te houden. Weten dat ze nooit meer terugkomt, dat je haar nooit meer in de stad tegen zult komen. Raar. Heel toevallig heb ik hierover gisteren met een vriendin in Stockholm zitten chatten. Een vroeger klasgenootje van haar is afgelopen week omgekomen bij dat vliegtuigongeluk in Milaan. Zij heeft denk ik nu hetzelfde gevoel als jij: vreemd, onwezenlijk, klopt niet. Als ik dit soort berichten hoor denk ik zelf altijd aan een vroeger vriendinnetje dat op haar 24e bij een motorongeluk is overleden (buiten haar schuld). Jonge mensen 'horen' niet te overlijden, maar je hebt het leven helaas niet in de hand...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 10:27

sprak gister een vriendin, haar zusje was heel goed bevriend met Marleen (meisje dat overleden is).
heb t erover gehad, marleen is 14 jaar geworden. ze is van een flat gesprongen, 9 hoog. ik snap t gewoon niet, 14 jaar en dan ben je al zover dat je aan zelfmoord denkt.
t schijnt ook dat ze hele depressieve buien had, waar alleen haar beste vriendin van wist.
maandagavond is ze gesprongen, daarvoor had ze de vertrouwenspersoon van haar school gebeld om een afspraak te maken voor dinsdag, om te gaan praten. maar dat gesprek zal er dus nooit zijn.
toen het maandagavond bekend werd (naja bekend, je snapt wel wat ik bedoel) heeft de moeder van Marleen ook gelijk de moeder van die vriendin van mij gebeld.
kan t allemaal niet echt vatten

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:35

dacht al zoiets. verschrikkelijk gewoon.
dat je ozver komt dat je niet meer wil verder leven. dat lijkt me een verschrikkelijk.

Levensverwachtingen vaak hoger dan ze zijn.
Een beetje geluk, maar daaromheen ook veel pijn
Vrede met jezelf om wie je bent en wat je doet
Een moment van rust daarna gaat het weer goed
Nog even volhouden dit is het leven
! er zijn genoeg mensen die om je geven

dit stond in de rouw advertentie en komt uit haar dagboek.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:55

Ik zat gisteren op het werk toen ik de advertenties las.........en echt waar het kippevel liep me over de armen Verdrietig , vind het zo erg dat zo een jong meisje het gewoon niet meer heeft zien zitten Verdrietig
Vooral die gedichten die bij die advertenties stonden daar werd ik echt helemaal stil van!!!!!

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:05

ben sprakeloos... zo jong en dan al zo het leven niet meer zien zitten dat je er een eind aan maakt.

één van de redenen dat ik een hele tijd niet meer op bokt of überhaupt niet op i-net ben geweest is omdat ik op 31 juli een hele goede vriend ben verloren. Hij was 27 jaar en is verongelukt. Heel erg kippevel dat iemand die zo dicht bij je staat van het ene op het andere moment uit het leven wordt gerukt!! Heel moeilijk te verwerken ook. Hij was sinds anderhalf jaar getrouwd en heeft een dochter van 3½ en zijn vrouw kan elk moment bevallen van hun 2e kindje...

Helaas is het zo dat als over dit soort dingen met andere mensen praat, dat iedereen bijna wel zo'n verhaal heeft en een dierbaar familielid of vriend heeft verloren.

Met alles wat er in de wereld gaande is, laten we alsjeblieft een beetje geduld, respect en zorgzaamheid voor elkaar brengen!!! Een aai over je bol een hand die even in jouw hand knijpt, hele kleine dingen die voor iemand anders een enorme troost kunnen betekenen!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:06

ja een meisje die ik ken heeft bij haar in de klas gezeten. Ze heeft me echt alles verteld. Als je dat hoort! Echt zo zielig hoe onzeker dat kind was. Er stonden ook echt veel rouwadvertenties in de krant...
Ik moest er echt de hele dag aan denken, het is echt verschrikkelijk.