Providers die je contract overnemen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Providers die je contract overnemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:50

Ik heb nu een nokia 8310 met een abbo van T-mobile, 300 minuten en 120 sms per maand. Maar alsnog kom ik op ongeveer 250 euro per maand uit, dus ik wil naar vodafone toe. Die heeft namelijk een sms-bundel van maar liefst 500 sms dus dan moet het wel enigzins betaalbaar blijven Lachen

Anyway, mijn contract loopt tot juli...is er de mogelijkheid dat vodafone mijn contract overneemt als ik bij hun een contract afsluit, met nieuwe telefoon? Of zou ik dan veel geld kwijt zijn aan die telefoon, heb echt een nieuwe nodig deze valt steeds uit Huilen

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 10:48

Ik denk dat je er naar kan fluiten dat Vodafone jouw contract overneemt! Wat zit er voor hen in dan? NIKS!

Daarbij is het niet echt slim om specifiek te kiezen voor een sms bundel, daar beperk je jezelf heel erg mee. Het is handiger om een maandbundel te nemen waar alles in 1 zit, maar goed, dat is mijn mening.

Maar euh.........wat een geld per maand zeg Knipoog 250 euro?? Poeh he! *LOL*

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:02

Abonnementen overnemen zit er inderdaad niet in meestal.
Wat je dan krijgt is dat je je abonnement moet afkopen (wat doorgaans betekend dat je alle abonnementskosten welke je nog had moeten betalen tot einde contract, ineens betaald en soms berekenen providers daarboven op nog een boete)

Maar zoals dimple al zegt: wat een geld!
En is dat alleen sms'en waaraan je dat uitgeeft of bel je ook nog?

Want als ik zo even globaal uitreken hoeveel sms'jes je kunt versturen voor 250 euro: dan kom je uit op zo'n 1200 sms'jes!

Pfoe dat lukt mij niet per maand Haha!

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 16:39

Wat dacht je van een slotje op je telefoon? Voor dat geld kan ik 2 paarden stallen elke maand!