klasgenoot geslagen..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 20:19

Malle Babbe: Ik denk dat je de zaken wel heel erg simpel hebt voorgesteld. Als het precies zo gegaan is als je zegt, zet ik vraagtekens bij de leiding van de school. Ik kan me voorstellen dat je even de zelfbeheersing verloor, maar geweld te belonen is in mijn opinie heel erg fout!

Dat kind moet verder onder psychiatrische behandeling komen. Daar is dus echt iets mis mee.

Dus duidelijk: ik vind het heel erg goed dat zij gestraft is, maar ik snap niet dat jij er zo gemakkelijk vanaf komt... Maar dat zal er wel mee te maken hebben dat je de zaken wat vereenvoudigd hebt voorgesteld..



joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:03

Malle Babbe: Heel wijsdat je je excuses hebt aangeboden over het slaan. Ik hoop dat ze ook zo wijs was om haar excuses terug aan te bieden, of is ze echt zo oliedom? Dat zou namelijk wel erg banketstavig zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Afanaisa91, Esplen, Facebook, Fair, Ginny135, IASCrawler, Jasia, journee, Kaetibangsi, leo_nore, MalaQ, moOby, Moonfight, ontherun, Prairy, Relserk, secricible, sunshine, Switch2016, Zwerte en 59 bezoekers