Bye bye Bokt.....ik ga bijna weg....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Bye bye Bokt.....ik ga bijna weg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 09:48

.....op vakantie naar VIETNAM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Ik vertrek woensdagochtend naar de lekkere tropische warmte, mijn papa opzoeken die daar nu tijdelijk woont. Ik heb er zin in!!! Jungle, rijstvelden, mooie zee, snorkelen, lekkere vietnamese loempiaas etc.... Cheese! Cool

Ik ga mijn lieve diertjes, vriendje en Bokt natuurlijk heeeeel erg missen.... Haha! , maar ik duik daar wel even een internetcafe in om te kijken hoe het ervoor staat in Holland. En ik hoop op foto's op Bokt van Cheyenne aanstaande zaterdag.....dan gaat Jennygirl rijden op Yennie met digi in de aanslag.... OK dan!

Nu eerst maar eens de kast in duiken op zoek naar mijn bikini en strandlaken Haha!


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 15:37

Dank jullie wel Lachen Ik ga 17 dagen!! SP, dat heb ik nog niet gehoord van die overstromingen....ik zal het eens even gaan checken....ik neem in ieder geval mijn zwemvest vast mee Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 22:33

Thanx allemaal!!! Ik zal zeker aan jullie denken Ik zal de mijnen proberen te ontwijken.....hink stap sprong Tong uitsteken


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 23:56

Terugkomen zal ik zeker, want ik mis mijn dieren NU al Tong uitsteken En mijn Vietnamees is bar en boos....ik ken alleen het woord "loempia" Knipoog

PMarena: we gaan allerlei uitstapjes maken; naar het noorden de bergen in, roeien door de rijstvelden en snorkelen/ varen in paradijselijk Halong Bay!!! En natuurlijk gewoon puur genieten van het tropische leventje daar. Lachen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 09:45

Hee Pellie....da's een goeie!!! Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 16:11

Ik ben net terug van stal en heb afscheid genomen van Yennie....boehoe!!! Ik zal haar zeker missen, zeker nu het inrijden zo lekker gaat. Vanmiddag ook weer heerlijk op haar gereden en ze was weer zo lief..

Ze keek mij helemaal na toen ik wegreed vanmiddag....zou ze het voelen??? Lachen

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 21:03

Jennifer bedankt alvast voor de zorgen voor Cheyenne!!! Lachen

Ok allemaal! bij deze de laatste keer....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 18:33

Greeeeetz from Vietnam!!!! Het is hier gaaaffff!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 17:02

Erg he!!!! Knipoog Ach, gewoontes gaan door Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bolletje29, Facebook, lastig, Manieki, marit34, Petra_O, SemrushBot, Suliko, Varekaj en 152 bezoekers