Programma SamenWonen op Net5 , enzo

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Programma SamenWonen op Net5 , enzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 20:15

Het wordt steeds schofteriger zeg dat programma Verward

Ik vind het wel leuk om te zien hoor ,
wel mooi wat ze er van weten te maken.

2 Mensen die gaan samenwonen en elk hun eigen spulletjes en inrichting hebben , die BEHOORLIJK met elkaar verschilt Haha!

Ze kunnen er dan ook niet samen uitkomen hoe ze dat nieuwe huis voor hen samen moeten schilderen , inrichten en dergelijke en halen dan dat programma erbij.

Ze weten er op wonderlijke wijze echt iets leuks van te maken waar beide partners ECHT heel blij mee lijken te zijn !!!

Maar voordat het zover is gaan ze eerst bekijken welke spulletjes er van allebei WEL en NIET meemogen naar het nieuwe huis....
Een favoriet dierbaar tafeltje , spiegel , lamp..wat dan ook waar de 1 heel veel waarde aan hecht en waar de ander van gruwt Haha!

Dan gaat de over-actieve presentator dus door dat huis heen om te kijken of de styliste van dat programma een groene of een rode sticker op elk dingetje heeft geplakt.
Groen mag mee OK dan!

Rood moet weg.....en dat gaat zo grof hoe ze dat doen , wordt echt met de week a-socialer ! Boos!

Nu net weer , spiegel ? Rode sticker -> *hop* uit het raam op de straat verrot laten vallen.

Zo'n gitaarvorm-metaaldraad-CD-rekje ?
*KETS* trek maar om waarbij alle CD's eruit vallen , rode sticker -> volgende shot wordt de gitaar notabene in een sloot of 1 of andere watering gegooid , da's HELEMAAL de limiet , zijn ze niet goed wijs ofzo , wat een aso's !!!

Ook die venijnige opmerkingen van die presentator....tjongejonge.

Maar vooral dat ding zo in de sloot dumpen met een big smile...dat kan dus ECHT niet , wat een flapdrol .

Vallen jullie ook wel eens zulke asociale dingen op ? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:07

Ik ben het echt helemaal met je eens. Ik was woensdagavond bij een vriendin en we zaten ernaar te kijken. Echt belachelijk hoe die malloot met spullen omgaat, waar een ander nog een heleboel plezier van zou kunnen hebben.

Geef het weg aan een goed doel of laat het ophalen door de kringloopwinkel denk ik dan...

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:36

dat doen ze dus bij de modepolitie. Leuk programma, twee dozen die het presenteren. Voor de mensen die het niet kennen:

2 dozen gaan naar een festival/beurs/concert, en zoeken daar drie mensen uit die ze er niet uit vinden zien en die wel een make-over kunnen gebruiken in hun ogen. Van die drie kiezen ze er 1 die wordt verkozen tot "Slechts Geklede Man/Vrouw Van De Week". Bij die Man/Vrouw gaan ze thuis de hele kledingkast leeggrutten en beoordelen ze wat weg moet en wat diegene mag houden. (vaak moet meer dan 80% weg, met als gevolg dat je dus die hele week geen kleren hebt om naar je werk aan te doen...) Boos!

Ze krijgen dan van die 2 dozen 3 nieuwe setjes kleren die blijkbaar wel hun goedkeuring hebben. (of je er nou blij mee bent of niet..)
De kleren die weg moesten gaan naar de zak van max. Da's dan wel weer een pluspunt van dit programma. OK dan!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:08

Ik heb dit ook gezien gister, stond er ook van te kijken. Vooral dat cd-rekje, het rekje moest eruit, maar de cd`s die erin zaten werd niet naar gekeken en knalde allemaal kapot op de grond. Belachelijk, ik had het zelf niet gepikt als het mijn spullen waren.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:16

Ik heb het een keer gezien en toen werden haar spulletjes in de vuilniswagen vermorzeld ze stond bijna te huilen... Dat kan toch gewoon bewaard blijven???? aan sommige dingen zit emotionele waarden ik vind dat ze dat niet kunnen maken! maar misschien moeten ze daar wel mee akkoord gaan als ze mee willen doen ik heb geen idee.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:08

Die laatste aflevering heb ik niet gzien maar ik vind het zo lachen he! Hahah, die vent kent ik wel van andere dingen, maar welke programma's heeft ie ookal weer mee gedaan? Nouja, iedergeval wel lachen, maar sommige dingen zijn echt hard haha! Iets waar ze eeuwen voor hebben gespaard of naar hebben gezegt, en boem het moet het huis uit! Maar die risico's loop je nu eenmaal als je d'r aan mee doet!

Groetjes:D

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:12

No way dat ik aan zo'n programma mee zou doen. En idd, die gitaarcdhouderdinges werd zo het water ingegooid. Toen zat ik ook al te denken "Krijg je daar normaal geen boete voor ofzo?"
En die jongen zegt: liever niet zo veel kleur, het meisje zegt: Kleur. Wat krijgen ze: kleur. Dan zegt de presentator tegen die binnenhuisarchitecte of hoe ze dat ook noemen: hij wilde liever geen kleur. Zegt zij: oh, heeft ie niet tegen mij gezegd. En als ie het wel gezegd had, deed ik het toch niet (of iets in die trant). Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:34

wkoekoek schreef:
No way dat ik aan zo'n programma mee zou doen. En idd, die gitaarcdhouderdinges werd zo het water ingegooid. Toen zat ik ook al te denken "Krijg je daar normaal geen boete voor ofzo?"
En die jongen zegt: liever niet zo veel kleur, het meisje zegt: Kleur. Wat krijgen ze: kleur. Dan zegt de presentator tegen die binnenhuisarchitecte of hoe ze dat ook noemen: hij wilde liever geen kleur. Zegt zij: oh, heeft ie niet tegen mij gezegd. En als ie het wel gezegd had, deed ik het toch niet (of iets in die trant). Scheve mond


Die aflevering heb ik dus ook gezien. Ik vond het eindresultaat echt afschuwelijk. Ik zou echt niet normaal kunnen leven in zo'n huis zeg .

Maar goed, die mensen geven zich er zelf voor op.

Er was/is ook zo'n programma waarbij mensen verrast werden met een metamorfose van hun huis. Ik geloof niet dat ik daar zo blij mee zou zijn... Ik heb het niet voor niets nu in deze kleuren en met deze inrichting. En echt... om het een beetje gezellig te krijgen hoef je echt niet veel geld nodig te hebben.

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:44

Kan er niets aan doen. Ik vind het een leuk programma, kijk er met plezier na.

Lijkt me wel handig juist; iemand die fijn de knoop voor je doorhakt, heerlijk!
En geloof er geen bal van dat bijzondere collecties bij het vuil belanden, echt niet. Het blijft wel TieVIe, he Piepel! Niet alles wat je ziet is waar Knipoog

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 22:45

Ik vind het resultaat ook erg leuk om te zien ,
vooral na al het voorgaande wat je van beide partijen hoort ,
dan is het toch wel superspannend hoe ze al die mega-problemen op gaan lossen Haha!

Maar dingen direct in de vuilniswagen vermorzelen ,
zichtbaar te pletter laten staan op de stoep , of zelf even in elkaar tremmen...dat laat toch weinig aan de verbeelding over Dees Lachen

Okee , die dingen die hij soms afpakt onder het motto van "Dat neem IK mee naar huis " , dat weet ik ook niet wat daar van waar is natuurlijk Lachen

Die mode-pliesie heb ik ooit wel eens een stukje van gezien ,
wat een mutsen zijn dat zeg , brrrrrr. Scheve mond

En dan de mensen die ze eruit halen , gaan ze helemaal afzeiken terwijl het in mijn ogen wel meeviel , en waar ze ze daarna inhesen (met HUN goedkeuring) was dan helemaal Yek juist.

Ik moet wel al bij voorbaat lachen , stel dat ze mij ergens tegen zouden komen *LOL*

Grote kans dat ik 2 verschillende sokken aan heb , eventueel met gat *LOL*
Oude vieze net-terug-van-paard jas en spijkerbroek , flodder-shirt....
Hihihi.

Zo ongeveer loop ik er op de doorsnee werkdag wel bij hoor.

Altijd een spijkerbroek , vaak wel nog een enigszins vrouwelijk shirtje ,
dat dan weer wel.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:57

Ik vind dat programma echt verschrikkelijk. Ik heb toevallig gisteren het einde gezien. Ik vind hem net een homo (niks mis mee hoor) en haar vond ik echt een doos. Lekker samenwonen zo uit huis en dan de ouders lekker klussen. En dan vooral dat overdreven happy end! *braak* Nee, niets voor mij dat programma.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:01

Ik dacht precies hetzelfde als TS.. WELKE MALLOOT GOOIT ER EEN REK IN DE SLOOT!! Verward

Valt me ook op dat ze altijd de kant van degene die meer kleur wil op gaan.. kom je op een zuurstokkleur huis. Nou, nee dank je..

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:19

Ik hoorde dat je je bij de mode-politie op moest geven en ze niet zomaar 'vreemde' mensen benaderen om hun kleding af te zeiken. Als ze dat bij mij zouden flikken zou ik nl. ook weleens even laten weten wat ik van hun kleding vind. Ik bepaal nog altijd zelf waarin ik loop.
Hoe ze erbij doen dan ook, wow, ze zijn zo geweldig Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 02:56

Dees schreef:
En geloof er geen bal van dat bijzondere collecties bij het vuil belanden, echt niet. Het blijft wel TieVIe, he Piepel! Niet alles wat je ziet is waar Knipoog


Dat is waar, maar toch zag ik echt een spiegel aan diggelen gaan en toch zag ik het cd-rekje in de sloot plonsen. Misschien geen voorbeeld van een bijzondere collectie, maar een ander had er nog best plezier van kunnen hebben...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 05:15

Endan te bedenken dat er zoveel mensen zijn die het niet kunnen betalen en die er zielsgelukkig mee zouden zijn. Tja, de kijkcijfers van programma's tegenwoordig daalt niet voor niets zo dramatisch.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 08:03

Heb het programma maar gedeeltelijk gezien samen met m'n vriendin, maar het resultaat is niet bepaald om nu zo vrolijk van te worden De styliste bepaald alles voor ze en ze hebben het maar mooi te vinden. Ben blij dat m'n vriendin en ik gewoon samen de boel inrichten Haha!