Vreemd, wat te doen????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Vreemd, wat te doen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 16:45

Kijk ik gister na een weekend bij me vriend geweest te zijn in mijn mailbox, staat er een mailtje in van iemand. Degene in kwestie zoekt een hengstveulen voor haar veulen als gezelschap..... Of hij nog te koop was..... Ik zou me bij god niet weten wie zij is en hoe zij erbij komt dat ik een veulen te koop heb staan. A heb ik geen hengstveulen, maar een enterruin en B staat deze niet te koop. Ik heb hierbij geen lekker gevoel en weet niet wat ik doen moet. Ik heb degene al terug gemailt maar nog geen antwoord gehad. Weten jullie wat ik doen moet?

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:47

Heeft ze niet gewoon een verkeerd mailadres ergens vandaan gehaald? Kan best zijn dat iemand een advertentie heeft geplaatst waarin ie een hengstveulen te koop aan bied, maar per ongeluk zijn mail niet helemaal goed ingevoerd heeft, zodat er inplaats van zijn mail jou mail is komen te staan. Krijg zelf ook wel eens berichtjes met rare teksten van mensen die ik niet ken, maar da's dan gewoon een foutje, denk nix ernstigs hoor!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:52

Ik krijg, net als Tamara, regelmatig mail dat voor anderen bestemd is. Gewoon dumpen en als het er belangrijk uitziet stuur ik even een mailtje terug. Geen reden voor paniek dus!