chatbuddytje -> zelfmoord --> reactie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

chatbuddytje -> zelfmoord --> reactie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 22:49

Misschien een vage titel, maar het is best wel een lang verhaal.

We zitten met een 20-tal mensen uit dezelfde streek op een chatboxje, met diezelfde kliek hebben we ook enorm leuke tijden beleefd op uitgaansvlak enz ... Dus ook irl hebben of hadden we contact. We worden oud Schijnheilig .

Een paar jaar geleden is daar echter een Nederlander tussen benland, een jongen uit den haag van ondertussen 29 jaar oud.
Tijdje geleden belden we wel eens, vond het wel een leuke gozer, maar heb hem nooit gezien. Anderen wel ...

De laatste dagen, deed hij al raar. Maar vandaag zei hij gewoon dat hij me iets wilde vertellen, hij wilde er een eind aan maken. Hij heeft er zo zijn redenen voor, en gezien zijn situatie, kan ik me er wel iets bij voorstellen en snap ik hem zelfs.

Op zich ben ik een vrij nuchter persoon, maar dit ligt door privéomstandigheden vrij delicaat bij me. Tevaak van te dichtbij meegemaakt, dus ik flip vrij snel als iemand zulke dingen uit.

Wat doe ik daar nu mee? Ik voel me schuldig als hij er binnen een paar dagen niet meer is, dat weet ik vrij zeker. Ik heb geen adres, geen nummer, alleen een naam .... En er zitten ettelijke 100-den kilometers tussen, dus ik kan ook niet even voor zijn deur gaan staan.


Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 22:56

Ik wil m ook niet tegenhouden, maar ik kan er dus gewoon niet tegen dat mensen me er opnieuw mee confronteren.

Na een suicidaal lief, verschillende speuracties naar "een vermoedelijk lijk" (dat er gelukkig nog steeds niet gevallen is), ettelijke weken van politie-kantoor-kamperen, vriend van de familie die er rustig een eind aan maakt, oom die zich door het hoofd schiet, ... heb ik er mijn buik van vol en is mijn standaard reactie toch zoiets geworden als "doe maar".

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 14:13

Ben lichtjes onvriendelijk geweest en sindsdien heb ik er geen woord meer over gehoord ...

Maar wat Arno zegt, daar ben ik het niet mee akkoord. Mijn oom is zijn sleutels gaan afgeven aan zijn dochter met de woorden "ik ga naar een betere wereld" en 6 uur later schoot hij zich door het hoofd ...
Dus er zijn wel mensen die het "melden" ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Coentjuh, Cubone, Domi_94, DotBot, Facebook, furious, hedjuhhh, Julimy, Natascha, NatasjaV, nicole_floor, Pharootz, Roosch, stijntilla, tengeltje11, waikiki_6, Wopkebrok, xSuuzerd en 131 bezoekers

cron