Laten we stoppen ze het op Horses aan de neus te hangen als

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 11:22

Hier krijg ik dus echt he-le-maal het heen en weer van. Oke, Bokt lag even plat, maar dat is nog geen reden die lui op Horses weer daarvan op de hoogte te stellen! Ze lachen zich daar drie slagen in de rondte, dat weet ik zeker. Iedereen weet het nu weer. Als je niet kunt Bokken, wacht dan even rustig af. Ga even koffie halen of zo, doe je huiswerk (tip van de dag!) of bel even die leverancier waar je nog een appeltje mee te schillen hebt. Als de verslaving ZO erg is dat je geen tien minuten zonder kunt, heb je IMO een reeel probleem... De berichtjes zijn trouwens alweer "onleesbaar" gemaakt. Ze staan er nog wel, maar je kunt ze niet meer openen. Wees geduldig. Als het er langer als een dag uit ligt, kun je altijd nog aan de bel trekken. Als Altavista of zo eruit ligt, raken we toch ook niet massaal in paniek?

_________________
"To the uneducated, an A is just three sticks" -Eeyore-

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Elles op 2001-10-11 11:22 ]</font>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:24

Elles, ik zit hier op mijn werk en er is bar weinig te doen hier! Ik moet wat hoor! En ik wil daar graag verder "bokken" whatever. Alleen niet zozeer over bok zeuren maar dan verder kletsen, discusieren, whatever. Overigens heb ik dat de vorige keren zelf niet gedaan, op horses over bokt praten of ruzien. Dus niet te snel zeuren a.u.b.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 11:33

Ik spreek niemand persoonlijk aan, Desiree. Ik geloof ook dat ik niet de enige ben, die zich hier een beetje aan stoort... tis namelijk al de zoveelste keer dat mensen "in paniek" hun toevlucht tot Horses zoeken, die ze zelf altijd zo afkraken... Maar als Bokt uitvalt, is het goed genoeg. Is je wel opgevallen dat Horses die Bokt-berichtjes er altijd direct afgooit? Zitten ze kennelijk zelf ook niet op te wachten...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:36

Als je op Horses zit omdat je daar net zo'n bijdrage levert als hier op Bokt en daar plezier in hebt, dan is er toch niets aan de hand? Tot zover ben ik het met Desiree eens.

Maar ik begrijp precies wat Elles bedoelt: als Bokt er ook maar heel even uitligt, dan moet dat meteen wereldkundig gemaakt worden op Horses. Inderdaad, ze lachen zich daar kapot ('wat een wanbeheer op Bokt, kunnen nog niet eens een server normaal laten draaien') en zodra Bokt het weer doet worden de berichtjes daarover gewist. Normaal wordt hier gemekkerd bij het leven over de 'ongezelligheid' op Horses, maar als Bokt plat ligt zoekt men massaal die 'ongezelligheid' op? Ik volg dat ook niet hoor. Naar mijn idee heeft het geen enkele zin om daar je frustraties te botvieren.

Ik heb m'n mail zitten uitzoeken toen Bokt net plat lag. Moet ook gebeuren, trillende handjes omdat mijn 'verslaving' niet beschikbaar is sta ik mezelf echt niet toe. Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:49

Ik kom ook nog onder normale omstandigheden op horses, ook als bokt het wel doet. En dan lever ik een normale bijdrage bij de discussies aldaar. Dus het is bij mij niet zo dat ik "dan ineens" naar horses overloop.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:53

is het geen idee om een forum van één van onze bokkers te verkiezen tot het Bokt-substitute voor noodgevallen?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 11:54

Goed idee! Laat de link maar weten... Dan zitten we in zulke gevallen ook zekerste-weten op dezelfde plek bij elkaar.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:57


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:57

lijkt mij wel het beste forum,
maar daar komen ook nog zoveel niet-bokkers...

het moet eigenlijk een forum zijn waar tot nu toe nog geen hond komt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:59

ik weet er wel eentje. Op Hoefnet. Daar gaat het er heel rustig maar normaal aan toe. http://www.hoefnet.nl. Ik kom daar ook wel eens, maar er gebeurt te weinig.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 11:59

old.bokt.nl ? Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:09

heee Bart dat is een goed idee ? en het werkt ook nog. Maar werkt het ook als de echte bokt plat ligt Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:11

Ja, draait op een andere server.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 12:11

Ik wilde even kijken, maar Hoefnet ligt er ook even uit. Even een berichtje naar Horses dan maar? Hahaha, nee hoor, ik loop maar te klieren... Dat forum van Kitty ziet er verdacht hetzelfde uit als Bokt. Dezelfde software zeker? Zouden we daar ons eigen forum kunnen krijgen? Hmmmm....is voor hen misschien niet echt leuk om als "uitvalsbasis" te dienen . Soort van "tweede keus" dus.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:21

horses heeft de berichtjes omtrent Bokt al verwijderd.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:09

Misschien een ander idee!
Waarom gaan jullie niet naar de chat? Wij zaten te chatten en hebben er weinig van gemerkt. Haha! Pas toen ik terug wilde via mijn oude pagina zag ik dat er wat mis was gegaan.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 13:20

Chatten kost erg veel tijd. Bokken moet bij de meesten "tussen de bedrijven door". Tenminste, ik bok op mijn werk met 1 hand. Met de ander hou ik "Alt-Tab" in de aanslag....

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:31

Ik denk niet dat Kitty blij is als haar site als alternatief gebruikt wordt als Bokt plat is. Tenminste, als er van die berichtje geplaatst worden als: "Baaaaaaaaaart, help, bokt plat etc."
Maar dat geldt denk ik voor ieder ander forum waar je naar uitwijkt. Dan kun je daar toch ook gewone discussies voeren, en niet je bokt-frustratie afreageren? Als bokt plat is wordt dat vanzelf weer opgelost Lachen