klasgenoot geslagen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 15:09

ik kan me heel goed voorstellen wat jij gedaan hebt. Dat meisje verdiende misschien wel een pak slaag. Maar ik had zelf de voorkeur gegeven om eerst even uit te leggen wat de taliban met haar zou hebben gedaan: nog veel harder geslagen omdat ze onderwijs volgt en op straat komt zonder mannelijk familielid En omdat ze zicht niet verstopt onder zo'n rare tent! En uiteindelijk misschien ook wel vermoord. en als het ze dan NOG een Taliban aanhanger is; er alsnog op geslagen! (grinnik). Zulke mensen zijn geen voorstander van vrijheid en democratie. Zij kunnen anders denkenden niet accepteren en horen derhalve niet thuis hier. Weg ermee, het land uit!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 17:26

ik had precies hetzelfde als jou gedaan hoor...... net zoals al die domme mailtjes over amerika enz..... wie die mij nog stuurt is eg een loser

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 17:38

ja ik had het ook gedaaan!
moeste je niet nablijven ofzo?
zulke mensen zijn niet goed bij hun hoofd!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 18:21

acht boeiend.. maakt toch niet uit dat ej die brief moet ondertekenen. vind het veel belangrijker dat dat kind eens een lesje geleert is. waat denkt ze wel niet!! Boos!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 20:14

Jeetje, wat erg van dat kind. Ik zou haar niet geslagen hebben, want zo ben ik niet (ik sla nooit iemand), maar ik kan heel goed begrijpen dat jij dat wel hebt gedaan! J*zus wat laag!!! Boos! Boos! Boos! Misselijk

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 21:19

Malle Babbe: Ik denk dat je de zaken wel heel erg simpel hebt voorgesteld. Als het precies zo gegaan is als je zegt, zet ik vraagtekens bij de leiding van de school. Ik kan me voorstellen dat je even de zelfbeheersing verloor, maar geweld te belonen is in mijn opinie heel erg fout!

Dat kind moet verder onder psychiatrische behandeling komen. Daar is dus echt iets mis mee.

Dus duidelijk: ik vind het heel erg goed dat zij gestraft is, maar ik snap niet dat jij er zo gemakkelijk vanaf komt... Maar dat zal er wel mee te maken hebben dat je de zaken wat vereenvoudigd hebt voorgesteld..

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 22:26

Nee Malle Babbe met slagen los je niets op. Jij kunt het altijd zo goed verwoorden, misschien had je dat nu ook beter kunnen doen. Maar ik snap het ook wel een beetje, jullie leven nu ook onder grote spanning en dan kan een bepaalde opmerking net even teveel zijn. De bekende druppel die de emmer doet overlopen.

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 22:26

Ik kan me voorstellen dat je er enorm kwaat om kan maken maar ik zou nooit iemand gaan slaan. dat lost immers helemaal niets op. je krijgt er zelf alleen maar problemen door. maar oke, dat mens moet zeker even nagekeken worden. misschien heb je de draadjes wel weer op de juiste plek geslagen.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:00

ik vind het wel goed datje je excuses aangeboden hebt!! alleen ze had het wel verdiend hoor!

Annelot!!!!!
Berichten: 6
Geregistreerd: 18-08-01
Woonplaats: overal waar lol te beleven is!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:35

Wat is dat voor een kind bij jou in de klas he??!!! Nou wat ik ff kwijt wil, is dat ze het volgens mij verdient heeft om dat pak slaag te krijgen.... Als je dat zo vind, hoef je dat dan niet tegen iedereen te zeggen.....
Ik vindhet trouwens wel goed dat je, je excuus hebt aangeboden, want ik zou dat niet gedaan hebben..
Kusjes Annelot

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:03

Malle Babbe: Heel wijsdat je je excuses hebt aangeboden over het slaan. Ik hoop dat ze ook zo wijs was om haar excuses terug aan te bieden, of is ze echt zo oliedom? Dat zou namelijk wel erg banketstavig zijn.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 21:28

Goed dat je je excuus heb aangeboden! Maar toch zou ik precies hetzelfde gedaan hebben }> Ze heeft die knal eigenlijk wel verdient, maar daar los je natuurlijk nix mee op! Maar toch...Die druppel he, dan kun je het niet tegenhouden! Haha!

gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 22:54

wel goed van de schoolleiding Haha!
zoiets misselijks moet je ook niet doen Misselijk
maar idd met slaan los je niks op, je had beter meteen naar de directie kunnen stappen dan was ze waarschijnlijk ook geschorst geweest.
toedeledoki
gillian

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 10:13

gtss wat een verschrikkelijk raar mens. goed dat je haar hebt geslagen. ik zou het ook gedaan hebben hoor! excuses aan bieden is netjes maar dat moet zij eerder doen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 20:53

Nou stuiter, wel als het voor jouw gevoel heel ver gaat. nou gaat er bij sommigen natuurlijk wel erg snel iets te ver, maar ik denk niet in dit geval.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:10

Sommige mensen kan ik niet slaan (zoals een meisje bij ons op stal, een echte bitchy krengetje, maar ze kan nergens tegen, en dat vind ik zo zielig voor d'r.. Ik kan ook geen banketstaaflige opmerkingen tegen d'r maken, of r inpeperen tijdens watergevechten.. zoals gister Lachen ) maar ik sta voor 100% achter je daden. Slaan doet niet zoveel pijn als wat zij doet of zegt. Voor hetzelfde geld zit je familie in Afganistan en staat op het punt vermoord te worden, of maak jij je ernstig zorgen over je broer, dan kan ik me heel goed in je inleven, en denk ik dat ik precies hetzelfde had gedaan!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 15:02

en helpt dat dan?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 16:34

ik weet niet wat ik had gedaan, maar denk niet dat ik geslagen zoiu hebben.

Ik zou uit de les zijn gegaan en naar de rector. Met slaan los je eigelijk niets op. Maar aan de andere kant weet je nu wel dat je je agressie op haar kwijt kan.

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:52

U go girl
ik vind het wel een go actie maar ik snap het neit
dat wijf is toch ook nederlands?? Dan begrijp ik dat echt niet want ze iz zelf ook een europeaan??
Verward
Groot gelijk dat je dr geslagen hebt.. maaruh
ben je nu nie bang dat ze jou wat aandoet met wat vriendjes van dr?
xxxangel

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 22:19

volgens mij zei ze het alleen maar om anders te zijn dan de hele klas! Boos! Raar maar waar! Ik heb er ook zo 1 in de klas zie algemeen. Maar ik ben het met Desiree eens, als ze eens wist hoe het is om daar te leven dan piept ze wel anders. Ik zou ook geslagen hebben al is het alleen uit pure reactie. En ook omdat mijn familie door hun is omgekomen. Maar ik denk dat ik niet eens mijn excuses had kunnen aanbieden. Daar ben ik altijd een beetje verlegen voor. Dus wel heel erg dapper van je! Ik ben super trots op je! Haha!