Kat verslaafd aan mijn vest.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Kat verslaafd aan mijn vest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 12:32

Ik heb een heel lekker fleece vest.

Mijn kat doet al steeds verwoede pogingen om daar in te kruipen, maar ik had hem lekker tot bovenaan dicht gedaan.

Maar hij bleef zijn koppie er maar induwen dus heb ik hem opengeritst.

Meteen geprobeerd met zijn hele lijf zich in mijn vest te proppen, wat dus niet echt lukt.

Maar het is een doordouwer. Hij heeft zich eindelijk genesteld en nu zit ik dus achter mijn bureau in een ongemakkelijke houding met een kat opgerold onder mijn vest.

Ik dacht dat dat niet zou kunnen, echt waar. Zodadalijk krijgt de zwaartekracht vat op hem!

Hij spint wel heel erg.

wacht maar.. Schijnheilig

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 18:01

Mijn kat heeft ook de neiging om dingen uit de kast te trekken om er vervolgens op de gaan liggen. En dat doet hij alleen maar met zwarte dingen. jaja voorkeur!

Mijn vest is nu trouwens extra gevoert met katten haar. Boos!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, AhrefsBot, Belle_Siem, blondies, CharleyT, Cubone, DotBot, IASCrawler, juval, Lis_Ol, NogSteedsGek, Patriesje, pluklief, RoronaZorro, stella92, sunshine, Utixo, VogeltjeM en 77 bezoekers