Ik en mijn overdosis lef! (kleding) + foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik en mijn overdosis lef! (kleding) + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 16:19

Gisteravond even de kroeg in gedoken en wederom niet thuis beland. Haha!
Ik kwam namelijk totaal onverwachts de *hunk* tegen, die ik vorige week had ontmoet en waar ik de afgelopen week al wel vaker was geweest.
Ik had eerder deze dag een klusje gehad en liep daarvoor in mantelpakje. Oftewel, een zwart rokje tot net boven de knieen, een zwart topje met spaghettibandjes, een doorschijnende blouse er overheen en zwarte laarzen die tot aan mijn knieen kwamen. Tijdens de 'job' had ik er ook nog een colbert overheen. Maar goed, tijd om me om te kleden had ik dus niet gehad en ging (zonder de colbert) in deze kledij de kroeg binnen.
Wat er toen gebeurde... had ik nog never nooit niet mee gemaakt. Ik werd overladen met complimentjes over hoe ik er uit zag, dat ik het goed kon hebben en wat de mannelijke aandacht betrof, kwam ik daarin absoluut niets tekort. Ik had in sommige gevallen beter een honkbalknuppel mee kunnen nemen, maar ik heb werkelijk helemaal dubbel gelegen van het lachen.

Toen ik vandaag dus wakker werd en vanuit mijn logeerplaats weer richting mijn auto zou lopen, dacht ik.. goh, laat ik eens door de 'buurt' (winkelcentrum) lopen. Iets wat erin resulteerde dat ik een kledingwinkel binnenliep, die voorheen nooit aan mij besteed was, aangezien zij 'slechts' gingen tot de maten 40/42. En tja, destijds met mijn maatje 46/48, kreeg ik die kledingstukken niet eens om mijn armen heen, laat staan om de rest van mijn lichaam. Haha!

Maar goed, mijn stoute schoenen aangetrokken en naar binnen gegaan.
Wederom gevraagd.. tot welke maat gaan jullie. Het antwoord daarop was: Nou, bij maatje 40/42 houdt het hier gewoon op. Scheve mond

Tja, wat doe je dan? Toch maar vragen of ze iets van een leuk rokje hebben (of evt. broek) die mij heel misschien toch wel zou passen? Schijnheilig
En ja hoor! Sandra is geslaagd!
Allereerst pas ik dus sinds eeuwen (zo voelt het in ieder geval) weer in kleding van maat 40/42 en ben ik met en geheel nieuwe outfit thuis gekomen.
Namelijk... Een toch niet al te lang, bruin corduroy heuprokje met gespen/riemen aan één zijde. Een iets donderder bruin strak topje met behoorlijke v-schnitt (deze heb ik ook nog in het zwart aangeschaft), een zwart truitje met een dubbelzijdige rits welke daar weer overheen kan en voor het mooiste effect alleen in het midden gesloten wordt, dus de rits aan de boven- en onderzijde geheel open. Dit in combinatie met mijn zwarte laarzen, dacht ik bij mezelf en kreeg dat van klanten in de winkel ook veel te horen... Goh.. ik kan het hebben en ik zie d'r goed uit!
Om het helemaal af te maken heb ik er ook nog (op advies) net panty's bij gehaald, alleen ben ik daar niet helemaal over uit... Ik ben een rokje al niet bepaald gewend en met van die netpanty's krijg ik toch een beetje het ordi idee.. Maar goed, die zouden dan evt. alleen aangaan als ik ga stappen. Maar over die panty's ben ik dus nog niet uit. Al zou het best een kwestie van gewenning kunnen zijn.

San.. gaat vanavond dus eens de bloemetjes héérlijk buiten zetten!

Ik heb overigens (aangezien ik geen digicam meer heb), foto's geprobeert te maken met mijn webcam. Helaas komen de kleuren niet echt goed uit en is de kwaliteit door de overdosis zonlicht die hier binnenschijnt nou ook niet 'je van het'. Maar om toch een beetje een idee te krijgen plaats ik ze hieronder. Op de foto's draag ik dus ook die netkousen. Daar komt bij dat ik net onder de douche vandaan en ik mijn haar etc. nog niet heb gedaan (maar daar moeten jullie maar even doorheen kijken), dat ik de prijskaartjes nog aan de kleding heb zitten én dat ik met een muis in mijn handen sta om foto's te kunnen maken Haha!

Afbeelding Afbeelding

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:23

Go Girl!!! Veel plezier!!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:37

cooool hahahaha echt een grappig verhaal sorry :p
je ziet er gaaaf uit!!! have fun!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:44

Echte winterkleding *LOL*
En nu vraag ik me heel erg af, voor welk klusje moet je in vredesnaam een mantelpakje aan Haha! Ik zou het niet eens in de kast hebben hangen... *LOL*
Je ziet het nu idd duidelijk dat je bent afgevallen.
Leuk dat je je nieuwe garderobe weer aan het bijvullen bent!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 16:53

Cody schreef:
Echte winterkleding *LOL*
En nu vraag ik me heel erg af, voor welk klusje moet je in vredesnaam een mantelpakje aan Haha! Ik zou het niet eens in de kast hebben hangen... *LOL*
Je ziet het nu idd duidelijk dat je bent afgevallen.
Leuk dat je je nieuwe garderobe weer aan het bijvullen bent!


Ik moest gisteren voor Vodafone een klant bezoeken, waarbij voor heren
een pak met stropdas en voor vrouwen een mantelpakje (rokje) verplicht is.
Echte winterkleding is het niet, al moet ik zeggen dat het rokje van behoorlijk dikke stof is en het truitje ook niet bepaald dun is.
Maar goed, voor zo op stap, de mooiere dagen, een feestje of de zomer kan dit goed genoeg. Haha!
Wat het afvallen betreft, ik ben inmiddels al 25 kilo lichter dan een paar maanden geleden. Ik zie dat niet alleen, maar voel dat ook. En zit stukken lekkerder in mijn velletje.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 16:54

Ik vind het een leuk setje bij elkaar! Ik weet alleen niet of ik die laarzen erbij aan zou doen, dat maakt het net een beetje té, naar mijn smaak dan. Ik zou persoonlijk een lager schoentje aan trekken en ook geen netpanty, maar gewoon een mooie dunne panty.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 16:59

Met die laarzen heb ik zelf niet zo'n probleem. Maar inderdaad.. wat die panty's betreft, daar ben ik dus zelf niet echt over uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:04

Leuk voor je San, je straalt zowat door het beeldscherm heen. Je ziet er inderdaad goed uit op de foto.
Maarrrr, over die netkousen en die laarzen heb ik wel zo mijn bedenkingen Haha!. Voor een avondje uit is het juist wel leuk, maar voor de serieuzere gelegenheden zou ik toch kiezen voor een gewone panty en gewone schoenen, maar wel met hak (voor de lengte). Je kunt in de winter wel een wat dikkere panty aan doen, maar dan horen daar schoenen bij met een dichte wreef. Als je een dunnere panty aantrekt, dan zijn schoenen met een bandje bijvoorbeeld weer leuk.
Die laarzen onder een rok zijn volgens mij nu echt definitief wel geweest Verward.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 17:12

Inderdaad.. de combinatie zoals ik die nu aan heb (op de foto), zou ik alleen aantrekken als ik uit zou gaan. Nietvoor de officielere gelegenheden.
Die netkousen heb ik nu aan, misschien dat ik nog van gedachten verander erover en ze aanhoudt, maar ik vermoed dat ze gauw zullen verdwijnen.
Ik heb zonet mijn nette pumps er ook al even onder aan gehad en weet zeker dat de laarsjes voor het uitgaansleven mooier zijn. Maar inderdaad.. niet voor serieuzere gelegenheden.
Wat vanavond betreft, twijfel ik dus alleen nog over die netkousen, alhoewel die twijfel wel bijna weggeebt is. Haha!

Btw.. ik kreeg net in ieder geval al een positieve reactie van diegene waar ik de afgelopen week veel vertoeft heb, op de foto's. Haha! Hihihihi... *LOL*

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:02

Cool Staat je goed!

Super! OK dan!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:07

Staat echt leuk! Vooral met die panty eronder, maakt het wel hip! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:15

Hey goed zeg! Staat je super! en idd dit lekker voor het stappen en dan normale schoenen voor het serieuze. Goede keus OK dan!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:23

Ik zou dit voor mezelf nooit uitkiezen om te dragen, waarom omdat ik het TE vind ...
Ik vind je iets te mollig voor die de kleding die je op die foto's aanhebt ... Zal nu wel flink commentaar over me heen krijgen ... Het is absoluut niet banketstaaf bedoelt, maar wel men eerlijke mening ...
Maar als jij er blij mee bent Honeybee ... dat is toch het voornaamste ... OK dan!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:36

Ziet er heel erg mooi uit hoor.
je ziet dat je gewicht kwijt bent .
Ben bezig met een dieet, en voel mee steeds beter, aangezien ik eerts 82kg woog, en nu kan ik ook leuke kleding aan enz.
En ook gewone shirtjes niet alleen truien eroverheen Haha!.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:42

vind h et je hardstikke leuk staan en vind je juist helemaal niet te mollig voor zoiets.....
laarsen zou ik wel doen maar die panty niet....
wat ik even n iet snap: je zegt dat je complimenten van die hunk hebt gekregen via bokt en deze foto`s in dit topic, betekent dat je nieuwe vlam een bokker is????

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:58

Leuke fotos van slanke jij in strakke outfit!
Wilde vrouw jij!

en ja alja, ik word nu ook héél nieuwsgierig naar het hoe-en-wat..Knipoog

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:35

Je ziet er echt goed uit! En idd een stuk slanker! OK dan! You go girl! Alleen geen netpanty's ( das alleen weg gelegt voor carnaval en jonge meisjes die denken dat het nog steeds carnaval is Knipoog )

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:39

wowww staat goed hoor!
veel pelzier vanavond!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:39

Staat je goed! OK dan!
Je kan het goed hebben

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 21:43

alja schreef:
wat ik even n iet snap: je zegt dat je complimenten van die hunk hebt gekregen via bokt en deze foto`s in dit topic, betekent dat je nieuwe vlam een bokker is????

Ik zei.... dat ik complimenten had gehad naar aanleiding van de foto's. Haha! Niet naar aanleiding van dit topic.
Nee, die *hunk* (ik zeg bewust niet... mijn nieuwe vlam) is dus geen bokker, maar wel een Drachtenaar.

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:09

waaah hoeleuk

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:23

Ik vind persoonlijk een laaguitgesneden topje en een kort rokje nogal ordi, helemaal in combinatie met hoge laarzen en een netpanty, ALS je een kort rokje aan wilt zou ik er een mooie (dikke) zwarte panty (of malliot) bij aan doen en een (wollige) trui ofzo (desnoods met een blousje eronder). Maar dit is naar mijn mening echt een beetje (veel) teveel van het goede, destemeer omdat het bijna winter is Scheve mond .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:29

Ziet er goed uit
Ik ben niet zo´n fan van netkousen, vind ze erg gauw ordi staan.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 22:29

Sommigen kunnen dit wel hebben waaronder Honeybee.
Met een wollen trui en mallot kom je niet ver in een kroeg, je hoeft je echt niet hoerig te gaan gedragen met deze kledij.
Ik vind het er leuk uitzien!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 22:33

Kayla schreef:
Ik vind persoonlijk een laaguitgesneden topje en een kort rokje nogal ordi, helemaal in combinatie met hoge laarzen en een netpanty, ALS je een kort rokje aan wilt zou ik er een mooie (dikke) zwarte panty (of malliot) bij aan doen en een (wollige) trui ofzo (desnoods met een blousje eronder). Maar dit is naar mijn mening echt een beetje (veel) teveel van het goede, destemeer omdat het bijna winter is Scheve mond .

Hihihi.. het is ook niet als dagelijkse kleding bedoelt zoals ik hierboven al schreef.. Haha!
Overigens wat je zegt... er een wollige trui bij aan doen... dat truitje wat ik eroverheen heb.. is een wollige trui.. Haha! Op de foto kun je het niet zien, maar het is wel zo.
Overigens heb ik de netpanty's inmiddels al lang in de takken van de wilgen gesmeten. Haha! Gaat mij ook net iets te ver.
Maar tja, ik ga op stap.. lekker in discotheken de beest uithangen en ben daar in een rokje zeker niet opvallend, aangezien het merendeel van de 'vrouwen' nog in een rokje rond loopt.
Ach ik zie het wel. Ik ga me in ieder geval vermaken. En dat is punt nummer 1! Knipoog