welke dag het leukste winkelen in amsterdam?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

welke dag het leukste winkelen in amsterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 15:48

Aangezien we Den Bosch en Eindhoven al zo vaak hebben doorgespit, willen we eens ergens anders gaan winkelen, en we hebben voor amsterdam gekozen Haha!
Van 9 tot 5 ongeveer zijn we er, en we kunnen volgende week dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag gaan.

Iemand die bekend is in amsterdam, welke dag is het leukste winkelen?
En wat is er dan zoals te doen? leuke markt ofzo Knipoog

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:51

ik weet niet precies wat er allemaal op welke dag te doen is in adam. Maar ze hebben er wel heeeeeel veel leuke winkels. En ik slaag er altijd!! Terwijl dat in hlem en leiden soms niet lukt. Heelf veel shopplezier Haha! (ps. sorry niej eg antwoord gegeven op de vraag)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:54

Elke dag is wel goed volgens mij, op donderdag is er zelfs nog koopavond. Er is ook elke dag markt op de Albert Cuyp, als je die gehad hebt, dan kun je nog met een trammetje meer richting de Kalverstraat, Magna Plaza, Bijenkorf enzovoort.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 16:50

Wij gaan as zaterdag denk ik ffies heen.. Doordeweeks kom ik er niet dus zou neit weten of het dan gezellig is.. Lachen

yesta

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:07

ik zou donderdag gaan, dan is alles tot 21.00 open en kun je ook nog gezellig na afloop een hapje eten, als je dan heel vroeg gaat ben je wel helemaal kapot, maar dan heb je wel alle tijd om ook nog andere bezienswaardigheden te bezoeken.
een aantal tips: bijenkorf 5e etage "chill out"
magna plaza (achter het paleis op de dam)
"chimera" elfjes - sprookjeswinkel op de damstraat (rechterstraat als je voor de dam staat) is echt heeeeel duur winkeltje maar alles is zooooo mooi Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 20:25

We wouden zeker de kalverstraat en daar wat zijstraten van doorlopen.
Zit dat dichtbij het station?
Schijnheilig mochten we veel kopen, dat we een kluisjekunnen huren Knipoog

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 23:14

Het is altijd druk in de stad! Maar dat kan ook wel gezellig zijn.
Ik als je van 9 tot 5 de tijd hebt, dan maakt het dus niet uit of je op donderdag gaat of niet.
Ik zou denk ik op een dinsdag ofzo gaan, ik verwacht dan dat het het minst druk is. Hou je van drukte en uren lang in de rij staan >;) , dan kan je het beste op vrijdag gaan!

Ik kan je aanraden ook even over de albert cuyp markt te lopen, erg gezellig, en vaak ook leuke kleren voor weinig geld! OK dan!
Vandaar kun je met de 6,7 of 10 naar het leidsche plein en via de leidse straat naar de kalverstraat lopen. Of je kan met de 24, 25 of 16 meteen naar de munt!

Veel plezier!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 23:50

Ik ben ook een keer op een dinsdag geweest en mn vriendin zei dat het vrij rustig was. Ik vond het druk maargoed Knipoog Ik ben ook maar rotterdam gewend. Ik weet eigenlijk helemaal niet meer hoe die straten heten Verward Ik ben wél over de kalverstraat gelopen maar daarvoor kom je eerst in een andere straat en die is wel dichtbij het station.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 02:42

Zelf ga ik als ik de stad in ga het liefst op donderdag.
In de ochtend is het dan vaak rustig omdat het koopavond is en men dan later de stad in gaat *LOL*

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 10:54

Ik zou een rustige dag uitkiezen....ik haat Amsterdam als het chaos is.... Donderdag is wel een leuke dag denk ik.