Het bewijs: spontane actie's zijn niet altijd goed

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Het bewijs: spontane actie's zijn niet altijd goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 00:21

Voor diegenen die het nog niet wisten.. ik heb een hele vreemde slaapkamer. Namelijk een slaapkamer met (even tellen) 9 hoeken erin. En nee, deze hoeken zijn niet allen 90 graden. Zo heb ik ook een behoorlijke punt in mijn slaapkamer. Iets wat erin resulteerde dat toen ik hier kwam wonen, het bed in de punt weg te drukken en daarachter zelf nog wat te bouwen. Dat bouwen is er destijds nooit van gekomen en het bed wat ik tegenwoordig heb, is daar ook niet geschikt voor.
Mijn bed was geen 'sta in de weg', maar ik wou wel eens wat anders. Veel ruimte is er niet, maar goed... vanavond (oftewel ruim een uur geleden) kreeg ik een briljante ingeving.
Ik zou gaan proberen mijn bed te verplaatsen naar een andere (bijna onmogelijke) plaats.
En tja, voor de mensen die mij goed kennen, kan ik daarmee niet nog een dag wachten en onderneem ik meteen actie.
Oké na veel gezwoeg, pijn en moeite staat het bed eindelijk daar waar ik het wou hebben. Bedje is verschoond en netjes opgemaakt, maar damn... hoe kom ik er nu in? Door al dat verschuif, gesleep met spullen enzovoorts.. is het er nu een gigantische t*ring bende!
En geloof maar niet dat ik nu nog zin heb om dat alles op te gaan ruimen en weg te werken. Al wil ik dus wel graag mijn slaapkamertje zo hebben, zoals ik dat zelf in gedachten had.
Dit gaat dus betekenen. Dat ik het slapen eerst nog wel even (of eh.. de komende uurtjes) kan gaan vergeten... Frusty

Dit bewijst maar weer dat spontane briljante ingevingen en actie's niet altijd de beste zijn.
Hebben jullie dat nou ook wel eens? Verward

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 00:26

Whahahaha! Malle meid! Hele boel overhoop om vervolgens weer op het oude uit te komen....

Nog veel opruim plezier vannacht *LOL*

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 00:29

Je moet selectief leren kijken Honeybee. Als je je ogen sluit zie je die troep niet. En die troep loopt niet weg (liep hij maar weg) dus morgen kun je in alle rust de boel opruimen....
Of anders overmorgen....of in het weekend? Haha!

Mijn nachtrust gaat in zulke gevallen toch echt voor hoor! *LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 00:38

Cassidy schreef:
Je moet selectief leren kijken Honeybee. Als je je ogen sluit zie je die troep niet. En die troep loopt niet weg (liep hij maar weg) dus morgen kun je in alle rust de boel opruimen....
Of anders overmorgen....of in het weekend? Haha!

Mijn nachtrust gaat in zulke gevallen toch echt voor hoor! *LOL*

Eeeeh... eeeeh... eeeh...
Sannie moet eerlijk bekennen ook wel een bepaalde indruk bij een bepaald persoon achter te willen laten, als die mijn huisje komt bezoeken. Haha! En de afgelopen paar dagen kennende.. zou dat zomaar ineens kunnen zijn *LOL*
San gaat dus zo maar gauw verder met opruimen. Dat slapen komt later wel. Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 00:41

Hahaha, dat is een argument.
Maar dan moet je ook doorgaan met opruimen en niet tussendoor bokken Tong uitsteken

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 00:42

Cassidy schreef:
Hahaha, dat is een argument.
Maar dan moet je ook doorgaan met opruimen en niet tussendoor bokken Tong uitsteken

Een pauze moet toch wel even kunnen? Schijnheilig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 00:45

Huphup, aan het werk *LOL*

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 01:33

En, ondertussen sta je nog steeds online *LOL*

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 02:54

Toch maar begonnen met opruimen Tong uitsteken

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 07:13

Whhha ja spontane actie's...lekker opgeruimd vannacht Tong uitsteken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 10:43

En hoe ziet het er nu uit?
Heb je nog geslapen vannacht?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 12:25

Ja, ja.. ik heb nog wat geslapen vannacht. Ik ben nog even bezig geweest, maar rond drie uur vond ik het toch laat zat om toch maar mijn bedje in te kruipen en ben ik nog niet zo heel lang wakker. De opstelling bevalt me goed, al is het er nog wel een rommeltje. Maar goed, vandaag tijd genoeg om deze weg te werken. Haha!
Nu alleen de energie en de motivatie weer even opzoeken, maar als ik mijn eigen berichten in dit topic teruglees, is die motivatie niet ver te zoeken Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:28

Zet het maar op de foto ik ben wel benieuwd Lachen

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:30

Ik doe dit soort dingen altijd 's nachts.. heerlijk, kan echt nachtenlang in mn kamertje rommelen Tong uitsteken

Nou, veel plezier met je gast Knipoog

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:35

Hahaha ja zo ben ik ook...Laatst werd ik wakker(uur of 2?) en toen stoorde het me heel erg dat mn tv zo scheef stond...Ik probeer het recht te zetten donderd de hele tv van het tafeltje af scheef op de grond...Ook poedersuiker!...Mijn moeder was al moe dus die wou ik niet wakker maken dus ik de tv op het tafeltje bouwen...Is het klepje kapoet en de afstanbediening ook dwarsdoor...Nou fijn...Ben maar weer gaan slapen...

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:44

Hahaha ik wil ook altijd alles snachts doen. Poetsen heb ik snachts in een keer hele erge zin in Schijnheilig

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 14:56

Hihihi, dit vind ik echt een actie voor jou *LOL*

Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat mijn opruimbuien op de meest vage momenten kunnen beginnen. Ik leg bijv. een sok in de la en ineens ben ik spontaan m'n kamer aan het uitmesten Haha! Dat wil ook wel eens voorkomen op late tijdstippen Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 00:44

Hmmm.. nou, ik heb 'm dus inmiddels helemaal klaar. Ook vrijwel de rest van het huis er meteen maar even bij gedaan.. maar helaas.. nog geen bewonderaar gehad. Verdrietig Haha!
Ik kan er overigens geen foto van maken, aangezien ik geen digi cam meer heb. En mijn webcam (tenzij er iemand een gaatje in mijn vloer komt boren) reikt helaas niet zover.

HyperActivE

Berichten: 220
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 00:53

Hmm.. meestal heb ik dat soort acties om 3 uur 's nachts en moet ik daarna nog alles opruimen. En grappig om te horen dat jullie bezoekjes van tevoren plannen Haha!