Nieuwe PC kopen - tips?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:13

De Dell van Syph heeft maar 3 PCI slots en dat is misschien wat weinig? Er zit een Celeron processor in en ik denk dat dat in korte tijd wat irritatie gaat veroorzaken.
Maar je kan absoluut niet minder dan 512 mb werkgeheugen en niet minder dan 80 GB harde schijf.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:14

En oh ja ik zou dus altijd cd en dvd apart doen, dat kopieert wat makkelijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:37

Als die onboard geluid en videokaarten goed zijn scheelt het wel. Maar als je die later nog bij gaat bouwen, dan ben je alweer 2 slots verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 14:42

Dat zou kunnen Syph, dat weet ik niet. Maar het lijkt mij dat je materiaal moet passen bij wat je ermee wilt gaan doen. Als je je pc als soundsystem wilt gaan gebruiken, dan kan het zijn dat de onboard geluidskaart van Dell ook te kort schiet.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 15:09

Pipo, ik kom je wel helpen met de installatie van de adsl pakket, als SP geen tijd heeft hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 17:48

Nou, ik heb 80 GB, maar ik maak me al zorgen D:. Nee hoor, dat is gekheid *LOL*. Maar omdat Dees in haar post zegt dat het masjien voorlopig even mee moet kunnen, lijkt het mij niet onverstandig om er minimaal 80 GB in te stoppen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, carola, ComscoreBot, Dana02, DenieesB, Dominique_96, Elastiek, estell__, Everest, Glenda, Laurahh, LisanneMans, LouLi, Polarize, sariba, Thats_Me, Tientjeblij, vikawiek, warvel en 68 bezoekers