Afganistan Under attack

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 23:03

Weet je wat het krange is? De VS heeft de Taliban zelf in het zadel geholpen, als tegenhanger voor de toenmalige sovjet-unie. Nu worden ze lastig en dus gooien we de boel maar plat.

Wat Bush vergeet, is dat die lui daar al 30 jaar oorlog voeren, en hij net komt kijken... Al zal hij het op materiaal en staf best winnen hoor, ben ik niet bang voor.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 16:57

Nee, de VS heeft het niet gemunt op burgers, maar zij worden er wèl de dupe van. Kun je zeggen dat ze het er over het algemeen al niet geweldig hebben, maar Amerikaanse bommen op je kop is toch ook niet echt lekker.

Van welk land vallen er toch regelmatig bommen en andere rotzooi in het Midden-Oosten? En zich dan afvragen waarom mensen aanslagen tegen dat land gaan plegen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 00:24

Waar het om draait is dat een boel mensen het (denk ik) niet op die manier zien. Is heel moeilijk te zeggen, want ik kan niet voor weet ik hoeveel Afghanen spreken, maar toch. Als je de beelden op tv ziet e.d., ik heb niet het idee dat iedereen zit te wachten op wat Amerika nu doet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, SemrushBot, SentiBot en 31 bezoekers