Vriend van broertje in de probs..*wie o wie helpt*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:44

Ik weet dat pubers etters kunnen zijn. Misschien heeft die stiefpa ergens wel gelijk, maar die moeder heeft dat jong op de wereld geschopt. En dan mag je hem niet zomaar laten stikken. Ze is een mens zonder ruggegraat.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:38

niet slim om geld in de schuur te leggen nee. MAar is dat dan een vrijbrief voor die jongen om het geld te jatten? Ik keur het niet goed dat die moeder hem de rug toegekeerd heeft, en al HELEMAAL niet omdat die vriend het zegt. MAar er zijn ooit goede redenen om je te distantieren van je kinderen. dat is als ze de ondergang perse tegemoet willen gaan en jou er in mee sleuren.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:09

oke, het kan zijn dat ze het geld gewoon ergens hebben laten slingeren. MAar grootouders beschuldigen een kleinzoon toch niet zomaar van geld jatten? waar rook is, is vuur. Helemaal deugen zal hij niet. Misschien jat hij wel vaker, of heeft hij een drugsprobleem. Het is mogelijk dat de moeder een legitieme reden heeft om zich van hem terug te trekken.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:24

Dan zal er wel het een en ander met die jongen gebeurd zijn gedurende zijn leven, waar hij door zijn ouders eigenlijk tegen beschermd had moeten worden.

Veel mensen die niet van kinderen houden en er dus niet aan beginnen zijn eigenlijk grotere kinderliefhebbers dan menig ouder, als ik dit zo lees. Triest hoor. Dit gaat hij zijn moeder nooit vergeven. En als ik een dochter had die haar kind zo behandelde, dan had ik flink haar de mantel uitgeveegd.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:34

Er zal toch vast wel een instantie zijn die voor zijn rechten en belangen als kind op komt ja, en de ouders wijst op hun plichten. Een kind op de wereld schoppen is easy, dat zie je wel weer. maar de rest.....

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, Amazonbot, carola, Christina, Danielleeee_, Esther, Froukje, Goldwynn, IASCrawler, luuntje, MaiMai, Mars, Mutsie93, RanjaRietje, scappa, Tazzey, TinusB en 201 bezoekers