wat de taliban met mensen doet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 14:33

Hier zouden jullie eens moeten kijken, dan krijg je een aardig beeld wat mensen in afghanistan moeten ondergaan, hoe erg ze onderdrukt worden.
http://rawa.false.net/index.html



Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 15:37

dat had ik ook wel eens willen zien! Jammer dat ik dat gemist heb. Die mensen hebben wel een hoop spanning hoor! en Rawa doet goed werk en lopen veel risico.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 09:56

Malle Babbe, er was anders nooit een haan die naar de ellende van de afghanen kraaide hoor! Het gaat nu even niet om het WTC. Er had al veel eerder ingegrepen moeten worden in Afghanistan, maar dat doen ze nu alleen omdat Amerika aangevallen is. Eigen hachje, dat is wat telt, kennelijk.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 08:41

Yep, eigenlijk zitten mensen vol rottigheid. Ik heb van dieren ook een veel hogere pet op dan voor mensen. Een goed doel voor mensen steun ik dan ook niet meer, dat verdienen ze niet. Dieren steun ik wel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, Claudia81, DotBot, HarmanyL, Jacksie, JoT, JudithGigi, Lalidan, LWDaisy, ManonGrr, Mariett, Mondy, nathe, Nientsje, Rianneko, Sanne_zepp, SannevZ, sinnekinne, Sylke104, XxMariellexX en 78 bezoekers