Mag ik nog een keer? :D (discussie?)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 00:51

Voor karin en Laura:
"quote:

Ik neem PJ als voorbeeld, omdat ik weet dat dit niet alleen mij is opgevallen. Voorbeelden: in het begin van het verhaal is iemand het met PJ eens, PJ roept vervolgens 'je bent m'n grote vriend!'. In datzelfde topic is Yor het niet eens met iets wat PJ zegt, PJ duikt er meteen bovenop met 'Dat valt me van je tegen Yor' en roept in hetzelfde bericht: 'Heike I love you!' omdat Heike toevallig eerder in dat topic iets heeft gezegd waar PJ zich wel in kan vinden. Ik vind dit op z'n zachtst gezegd heel kinderachtig, als je op zó'n manier je 'vriendjes' om je heen moet verzamelen... Wil je dan nog wel serieus genomen worden? "

.......Ik denk niet dat PJ serieus genomen wil worden. Uiteindelijk is hij nog maar 16 en vind tie het waarschijnlijk leuk om te rellen. Dus niet teveel zout op slakken leggen bij sommige mensen. Waarschijnlijk intresserd het hem allemaal geen fiets en vind hij het leuk om te 'zuigen'. Negeren is de beste remedie (ok soms afzeiken mag)

Verder: Ik ben altijd voor goeie discussies en niet oeverloze (domme ) discussies of opmerking die je zovaak tegenkomt. Daarmee bedoel ik niet Malle Babbe hoor.

Wat heel veel mensen moeten leren, das luisteren. Mensen zijn altijd maar bezig zo vlug mogelijk hun eigen mening te verkondigen. Tuurlijk is het soms leuk om totaal nutteloze berichten neer te zetten, dat doet iedereen wel eens. Maar probeer de hoofdzaken uit een discussie te pikken en niet teveel af te dwalen. Dat is wat 1 ieder vaak doet.

Verder: ongeacht meningen en discussies, als je weet wie je bent en wat je wil (kortom je bent een happy persoon) wie stoort zich dan nog aan kleine dingen zoals hoe Bartvb dingen zegt? Ik persoonlijk probeer altijd in mijn hoofd sommige berichten te lezen met een positieve ondertoon. Dan lijken ze zo veel minder erg. Ik denk dat bart opzich een redelijk persoon is. Ongeacht. Maar das mijn mening. Ik kijk achteraf altijd naar de hoofdlijnen van een verhaal hoe die zich afgespeeld heeft. Als ik kijk naar wat bart heeft geschreven en hoe hij gehandeld heeft, dan vind ik dat hij correct heeft gehandeld. Het feit ligt er nou eenmaal dat niet iedereen elkaar mag. Ook bart is een mens en zal dus eerder gefocust zijn op de negatieve dingen die iemand zegt die hij niet mag, dan op mensen die hij wel mag.

nou dat was het wel.

trusten,

Prima

_________________
En maak van het leven een avontuur, geen routine!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prima op 2001-10-07 01:55 ]</font>



Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 09:01

is nu de discussie gesloten?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 21:35

Precies!! Maar ja...MB ik vind je irritant That's it. Komt waarschijnlijk omdat je overal nutteloze reakties opgeeft in mijn ogen en je verder probeer je mensen te irriteren. Bv "lees dan niet die topic als je het boos maakt. Je zet altijd dingen neer waar andere mensen NIETS mee kunnen. That's my prob. Ik kan me voorstellen dat mensen meteen over jou reakties heenlezen als ze het zien, omdat er nogmaals niets nuttigs in staat ,naar mijn mening.

Verder zal je wel een leuk lief pubertje zijn. Ik zal je niet meer lastig vallen goed? Alle volgende keren zal ik pb-en

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 14:31

maar nu is de discussie afgelopen? dan mag er wel een slotje op!! thx

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Chita, Naskapower, tengeltje11 en 31 bezoekers