Stelling voor school

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-01 09:41

Ik moet samen met een vriendin van mij, Marliene een presentatie houden over een sport... jaaaa dus dat gaat over de verschillende takken van de paardensport (met name westernrijden natuurlijk hehehe Haha! Haha! )

oke even zonder gekheid...

we hebben een stelling (niet onze mening hoor Party!! ) en willen jullie daar ff op reageren???

plzzzzz Lachen Party!!

komt ieeeee:

PAARDRIJDEN IS NIET MEER DAN EEN BEETJE RONDHOBBELEN OP EEN PAARD....

wij zijn hier natuurlijk hartstikke op tegen en jullie???

REAGEER SNEL!!!!!!!

tnxxxxx grtzzzz Susan & Marliene

[edit:BartVB]Titel aangepast en posting verplaatst[/edit]
_________________
de kracht van een vlieg is genoeg om de staart van een paard te laten bewegen...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-09 11:28 ]</font>

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 09:59

Als je goed paardrijd, gebruik je al je spieren.

Paardrijden is ook wel een denksport, maar fysiek is het ook vermoeiend.
Zet iemand die niet rijd maar eens een uur op een paard, wedden dat hij spierpijn heeft?

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 10:10

Ik vind het een flut stelling...
wAt een open deur.. iedereen zal zich erin kunnen vinden dat de stelling niet klopt... ook de voetballers onder ons! Want zo kan je ook stellen dat voetbal niet meer is dan een balletje rondtrappen... Of dat kunst niet meer is dan wat plaatjes kijken....

Een betere stelling zou zijn: paardrijden is veel meer dan alleen sport...

Waarmee je dus moet aantonen dat het hier om sport gaat terwijl je ook betoogt dat dit nou net een sport is die je niet met tas en al een week in de hoek van de gang kan gooien zonder omkijken...dat het op meer manieren positief bijdraagt in een mensenleven dan slechts de fysieke activiteit (denk aan het emotionele aspect, het vereiste concentratie-vermogen, het dicht-bij-de-natuur-zijn, broodnodige ontspanning in deze tijden van algehele stress in de wereld, liefde voor het dier, sociale contacten op vereniging/wedstrijd)

Zeker weten dat je dan opgaat voor de 10! Succes!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 10:17

Ik ben het helemaal eens met Dees. Niemand zal voor jullie stelling zijn, dus dan is het niet echt een stelling.

Ga voor die 10!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 10:57

Inderdaad het is een erg open stelling. maar als jullie die houden is hier mijn mening:

Met alleen erop zitten en rond hobbelen berijk je niets, en dat is niet de bedoeling van het paardrijden. Dus mensen die alleen een beetje rondhobbelen rijden geen paard, naar mijn mening

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 11:26

Sluit me bij Dees aan. Deze stelling is het reageren niet eens waard; te open deur...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 11:36

ben het helemaal met dees eens. Het is een flutstelling. Ik zou inderdaad ook stellen; paardrijden is veel meer dan een sport...... het is een lifestyle! kenmerken noemen van paardenmensen: buiten/natuurmensen, vaak ook hondenmensen, heel gepassioneerd omdat ze er zoveel voor over hebben etc.